Miole hero

MIOLE

Značka MIOLE, ktorá začala svoju cestu ako Little Hannah, sa rozhodla urobiť dôležitý krok vpred. Našou úlohou bolo poskytnúť tejto značke nový smer, ktorý by odrážal jej hodnoty a pomohol jej osloviť cieľovú skupinu efektívnejšie.

Ako sme rebrandovali značku na príbeh, ktorý rezonuje?

Levosphere sa zameralo na tvorbu stratégie značky, ktorá značke Miole priniesla harmóniu a novú energiu. Majiteľka značky chcela budovať vzťah so svojimi zákazníkmi na dennej báze, no potrebovala jasný odkaz a jednoduchší názov, ktorý by bol zrozumiteľnejší.

Miole Strategia

Výzvy:

  • Pôvodný názov, ktorý bolo náročné vysvetliť a zapamätať.
  • Potreba jasného a konzistentného odkazovania na hodnoty značky.
  • Chýbajúci priestor pre každodennú a cieľavedomú komunikáciu so zákazníkmi.
  • Nevýrazná odlišnosť voči konkurencii na trhu personalizovaných šperkov.

Tieto výzvy sme vítali ako príležitosť na vytvorenie riešenia, ktoré spája strategické myslenie s autenticitou.

Ako sme k riešeniu pristúpili?

Odpoveďou je Signifikantná Stratégia Značky™

Analyzovali sme trh personalizovaných šperkov v Česku a na Slovensku. Našli sme nedostatky v povrchnosti odkazov značiek, ktoré sa limitovali na jednoduchú personalizáciu. MIOLE sa rozhodlo priniesť viac – jedinečný prístup, ktorý zhmotňuje hlboké ľudské putá do podoby šperku. Ten je symbolom vzájomnej náklonnosti.

Miole Strategia

Názov MIOLE

Značka bola premenovaná z Little Hannah na MIOLE. Je to spojenie slov MIO, čo v taliančine znamená moje a LIEN z francúzskeho slova v preklade spojenie. Nový názov je nielen jednoduchší na výslovnosť, ale aj zapamätateľnosť.

MIOLE odkazuje na vzácne osobné spojenia, ktoré šperky tejto značky pomáhajú zhmotniť.

Miole Strategia

Nový prístup: Vrúcne spojenia

V srdci značky MIOLE stojí túžba vytvárať priestor pre osobnejšie a vrúcnejšie spojenia medzi ľuďmi. Každý šperk nesie osobný odkaz, ktorý reflektuje hlbokú väzbu medzi jeho nositeľom a tým, čo mu je blízke – osobou, myšlienkou, domácim miláčikom a pod. Tento prístup posúva hranice tradičnej personalizácie a otvára cestu k silnejším emocionálnym hodnotám.

Nová značka MIOLE redefinovala svoj odkaz a stala sa symbolom vrúcnych spojení. Stratégia, ktorú sme vytvorili, bude napomáhať značke odvážne objavovať nové spôsoby, ako osloviť svojich zákazníkov na hlbšej, osobnejšej úrovni. Značka MIOLE s nami spolupracovala aj na tvorbe vizuálnej identity, ako sme slovo pretavili do obrazu?

Odpoveďou je Branding & Rebranding

Každý z nás má svoj osobný kruh — skupinu ľudí, ktorým dôverujeme a ktorí sú pre nás dôležití. Bez ohľadu na vzdialenosť sú vždy nablízku. Je len na nás, koho do tohto kruhu zahrnieme a aké vrúcne spojenia si vytvoríme. Tento kruh, symbolicky reprezentovaný elipsou, sa stal srdcom a zdrojom celej identity.

Ľudské spojenia sú jednými z najbohatších zmyslov života. Sú dôverné, osobné a zahalené intimitou. Paralelou myšlienky tvorby vizuálnej identity pre Miole bola aj predstava ako vstupujú šperky a tí, ktorí nám ich darovali do nášho priestoru. Do tejto bubliny nazerajú naše šperky akoby cez kľúčovú dierku. Je to jemné spojenie, pocitov, emócií vo všetkých podobách. Táto estetika intímnosti je stvárnená v kľúčovom vizuále, kde spolu s fotografiami zachytávajúce vrúcne okamihy vytvára esenciu hlbokého puta a vzácnosti.

Miole Strategia

Estetika spojenia sa prejavuje aj v typografii, kde dve zdanlivo odlišné písma spolu vytvárajú harmonický dialóg. Farebná paleta sa opiera o odtiene pleti — miesta, kde naše personalizované šperky a vrúcne spojenia nachádzajú svoje miesto.

Motív prelínajúcich sa elíps si nachádza miesto naprieč celou vizuálnou identitou a adaptáciami. Tieto elipsy predstavujú kľúčový brandkód, symbolizujúci vrúcne ľudské spojenia.

Miole Strategia

V produktovej fotografii sú šperky v priamom kontakte s človekom. Nežná a intímna atmosféra ukazuje ako naše vrúcne spojenia s našimi najbližšími môžu byť neustále pri nás.

Miole Strategia

Potrebujete aj vy nájsť odpovede na vaše biznis otázky? Príklad Miole a mnohých ďalších je ukážkou toho, že stratégia ponúka odpovede na rôzne biznis otázky. Ozvite sa nám a vypracujeme vám Biznis Marketingovú Stratégiu™ ktorá vám zodpovie tie vaše.