„Ako vybudovať základy pre značku?“
Skôr než si definujete, aká by mala byť vaša značka, je potrebné poznať, v akom prostredí ju budete budovať, aká je vaša východisková situácia a ako je na tom konkurencia. Pripravte si základy na budovanie značky, ktoré vám pomôžu odštartovať jej úspech.
Pri všetkých strategických a marketingových činnostiach, ktoré robíte, je kľúčové pomenovať si východiskovú situáciu. Aby ste správne nastavili značku a jej jedinečnosť, tak je potrebné poznať, v akom prostredí budete túto značku budovať, aká je vaša východisková pozícia. Treba sa pozrieť na to, ako značku komunikuje konkurencia. Ak už vaša značka existuje, tak je potrebné spísať si jej silné a slabé stránky.
Čakajú vás 2 lekcie:
Naším spoločným cieľom v tomto kurze je, aby vaša značka ožila a priťahovala želaný úspech. Preto vám odporúčame zakúpiť si nielen Značka a konkurencia, ale celý kurz Aby značka ožila™, aby ste získali komplexný pohľad na tvorbu značky.
Pripravte si základy na budovanie značky a odštartujte jej úspech!
Čo je výsledkom kurzu?
Výsledkom bude vaša vlastná konkurenčná analýza, východisková situácia vašej značky, jej vízia a poslanie. Tie získate po vyplnení praktických cvičení k jednotlivým lekciám.
Je kurz aj pre mňa?
Určite áno! Tento kurz je pre každého, kto sa chce viac dozvedieť o značke. Obzvlášť ho odporúčame:
• Malým biznisom
• Stredne veľkým biznisom
• Junior marketérom
Čo ma v kurze čaká?
48 minút intenzívneho vzdelávania sa na tému značka, s praktickými cvičeniami na preverenie získaných vedomostí a na vlastnú tvorbu konkurenčnej analýzy, vízie a poslania.
V tejto lekcii kurzu Značka a konkurencia sa dozviete, čo je to konkurenčná analýza, čo pri nej sledovať a ako si určiť konkurenčnú výhodu.
Na základe týchto vedomostí si môžete vyplniť praktické cvičenie, ktorého výsledkom bude vaša vlastná konkurenčná analýza.
Priblížime si históriu značky. Prostredníctvom nástroju brand kufor zistíme, kde je vaša značka dnes. Vysvetlíme si tiež pojmy vízia a poslanie značky.
Pre komplexný pohľad na tvorbu značky vám odporúčame kúpiť si aj ďalšie kurzy:
Než pristúpite k procesu tvorby značky, je dôležité pochopiť pojem značka a aký veľký význam má pre biznis. Odštartujte úspech vašej značky prvým kurzom z kompletného balíčka Aby značka ožila™.
ZISTI VIACTvorba stratégie značky sa skladá z 8 základných častí. Zistite, ako uchopiť prvé 3 z nich: segmentáciu, cieľovú skupinu a persónu, insight spolu s rolou značky.
ZISTI VIACOdhaľte posledných 5 častí stratégie značky. Chýba vám ešte príbeh značky, jej DNA, osobnosť značky a positioning.
ZISTI VIACKompletný balíček kurzov Štart do značky, Značka a konkurencia, Značka a spotrebiteľ, Značka a príbeh. Všetky 4 kurzy dokopy tvoria kurz Aby značka ožila™ ukončený certifikátom. Kúpte si kompletný balíček za výhodnejšiu cenu.
ZISTI VIAC