Ako dostať silu do textov vďaka brandwritingu?

Spoločne sme sa rozprávali o tom, prečo je dôležité venovať sa slovu v marketingu a prečo nepísať texty len intuitívne.

„Drvivá väčšina textov pre značku je v súčasnosti písaných intuitívne.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Andrej Csino je Strategy Director v agentúre Core4 Advertising a zakladateľ značky Brandwriters. Keďže ako majster slova vie, že texty predávajú, ale nie len také hocijaké, robí osvetu o téme brandwritingu. O tom, prečo je dôležité venovať sa slovu v marketingu a prečo nepísať texty len intuitívne, sme sa spoločne rozprávali v novej epizóde.

V podcaste sa dozviete:

  • čo je to brandwriting,
  • prečo je dôležitý,
  • ako ho uplatňovať aj pri vašej značke,
  • ako vám môže pomôcť v boji s konkurenciou,
  • ale aj to, čo potrebujete k tomu, aby ste sa stali brandwriterom.

80 % značiek má zadefinovanú vizuálnu identitu, no čo s textovou identitou? Mnohé, aj veľké značky silu slova podceňujú. Dokážete sa vďaka textom odlíšiť od konkurencie v segmente? Je pri tom brandwiritng nevyhnutný? Využite aj vy plný potenciál pre odlíšenie vašej značky. Ako na to? To sa dozviete v podcaste.

Andrej na záver odkazuje, aby sme si robili revidovanie jednotlivých zložiek marketingu a inovovali značku.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ