V podcaste vysvetľujeme aj na praktických príkladoch čo je to insight a ako ho nájsť.
„Častou chybou je spájanie si insightu s potrebou“
Insight je pojem, o ktorom sa v marketingu veľa rozpráva, ale málokto vie vysvetliť, čo to je a ako ho správne nájsť. My v Levosphere sa s ním aktívne stretávame, pretože je jedným z ôsmych krokov, ktorými prechádzame pri tvorbe Signifikantnej stratégie značky. Keďže insight je dôležitým pilierom pri tvorbe stratégie, rozhodli sme sa mu venovať celú epizódu.
V podcaste sa dozviete:
čo je to insight a ako sa prekladá
aké 3 typy insightov poznáme
čo musíme vedieť na to, aby sme vedeli definovať správny insight
akým 3 oblastiam, ktorých prienikom vznikne insight, potrebujeme pochopiť pri tvorbe insightu
prečo sa insight nerovná potrebe
aké 3 techniky využívame v Levosphere na nájdenie insightu
príklad insightov z praxe na značke Omo, JANKIV a Inspio
Pri hľadaní insightu sa používa paralela človeka s ľadovcom. Na človeku vieme odčítať to, aký je, len v 10%. Zvyšných 90% je ukrytých pod hladinou, teda vo vnútri človeka. Dobrý marketér by mal ísť do vnútra človeka čím hlbšie, aby dokázal dobre pochopiť, čo sa v ňom dohráva. Pretože my ľudia sme už raz takí, že niečo hovoríme, ale niečo iné robíme. :) V podcaste nám Naďa vysvetľuje celú paralelu ľadovca ku človeku.
Po vypočutí podcastu si prečítajte aj náš blog Čo je to spotrebiteľský insight a ako ho nájsť?, v ktorom si môžete ešte viac prehĺbiť svoje vedomosti.
Keďže sa v každom podcaste na záver pýtame našich hostí, čo nám odporúčajú v súvislosti s marketingom, nevynechali sme túto otázku ani v tomto podcaste. Vypočujte si, akú radu dáva Anka s Naďou podnikateľom a marketérom.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ