Footshop: Z nuly k e-commerce impériu v streetwear

Peter Hajduček nám v podcaste rozpráva, ako sa mu podarilo zo značky Footshop spraviť ikonickú streetweatovú značku, ktorá sa stala najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku.

„Na začiatku som nemal skúsenosti. Je v poriadku začať, ak vás niečo baví a postupne sa posúvať.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás niečo baví a zanietene si za tým idete, dokážete z toho vybudovať prosperujúcu značku. 

Footshop expandoval do celej Európy a stala sa najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku. 

Peter Hajduček, CEO spoločnosti Footshop, nám v podcaste rozpráva, ako sa mu to podarilo a aké míľniky pomohli značku vystreliť hore. 

V podcaste sa dozviete:

  • ako sa mu podarilo budovať si značku ešte pred vznikom firmy
  • ako sa mu podarilo nadviazať spoluprácu so značkou Adidas, ktorá im vytvára limitované edície
  • ktorý míľnik rozhodol o úspešnej budúcnosti značky
  • ako lokalizujú značku v zahraničí

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ