Peter Hajduček nám v podcaste rozpráva, ako sa mu podarilo zo značky Footshop spraviť ikonickú streetweatovú značku, ktorá sa stala najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku.
„Na začiatku som nemal skúsenosti. Je v poriadku začať, ak vás niečo baví a postupne sa posúvať.“
Footshop je ikonická streetwearová česká značka, ktorá sa zrodila z vášne pre tenisky. Je ukážkovým príkladom toho, že keď vás niečo baví a zanietene si za tým idete, dokážete z toho vybudovať prosperujúcu značku.
Footshop expandoval do celej Európy a stala sa najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku.
Peter Hajduček, CEO spoločnosti Footshop, nám v podcaste rozpráva, ako sa mu to podarilo a aké míľniky pomohli značku vystreliť hore.
V podcaste sa dozviete:
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ