Inovácia nie je nápad. Je to proces, stratégia a predovšetkým odvaha spýtať sa trhu, čo skutočne potrebuje. V tejto epizóde Anka s Naďou vysvetlia, že mať nápad je skvelé, no ak chýba správne načasovanie, zmysel a stratégia, nie je to postačujúce. Prejdú od Coca-Coly Bläk cez Nike až po slovenské značky, ktoré rástli vďaka správne uchopenej inovácii. Menej nadšenia prináša niekedy viac úspechu!
„Najväčšia chyba? Nadchnúť sa pre vlastný nápad tak, že nepočujem trh. Inovácia bez stratégie je len drahý experiment.“
Zmena ako príležitosť, ale pozor - mať skvelý nápad často nestačí. Anka s Naďou sa pozrú na to, prečo niektoré inovácie zlyhajú aj napriek veľkým očakávaniam a finančnej podpore. Vysvetlia, čo odlišuje úspešné inovácie od zabudnutých. Do ktorej kategórie patria Coca-Cola Bläk, Netflix, Nokia, Nike či Uber? Vypočujte si epizódu nabitú tipmi, ako inovácie uchopiť tak, aby vášmu biznisu priniesli nielen radosť, ale aj zisk. Začnite premýšľať o inováciách ako o súčasti stratégie, nie jej náhrade.
V epizóde sa tiež dozviete:
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ