JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu

Anka a Naďa rozoberajú positioning značiek. Vysvetľujú, čo positioning znamená, prečo nestačí len "jedna veta" a ako správne nastavenie môže ovplyvniť úspech značky.

„V positioningu je dôležitý emocionálny aj racionálny benefit. Značka tak zostáva v hlave spotrebiteľa.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Ponorili sme sa do témy positioningu a stratégie značiek. Čo je positioning a akú úlohu hrá v procese vytvárania stratégie značky. Prečo positioning vyjadrený jednou vetou nemusí byť postačujúci a ukážeme si konkrétne príklady, že správne definovanie positioningu môže byť rozhodujúcim krokom pre úspech značky.  

Čo sa v epizóde dozviete: 

  • Prečo je dôležité, aby positioning obsahoval nielen racionálne, ale aj emocionálne benefity
  • Ako Volvo a Škoda využili positioning na vytvorenie silnej konkurencieschopnosti na trhu. 
  • Prečo Alza nemá positioning v pravom slova zmysle.  
  • Ako CEO Victoria's Secret reagoval na pozvanie vstúpiť na slovenský trh. 

Už 18.3. v Trenčíne sa budeme venovať téme Skrytí sabotéri biznisového rastu. Naďa Kacera spolu s Inštitútom Rodinného Biznisu a našimi hosťami v panelovej diskusii. Vstupenky zakúpite tu.

Lístky na Legal Tech Forum s témou Expanzia e-commerce: Právna stratégia pre zahraničné škálovanie, ktoré sa bude konať 10.4., zakúpite tu.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ