LAIK V PRAXI: Chcem predávať všetkým, ako to docielim?

Rozhovor o tom,  ako nájsť svoju cieľovú skupinu a ako ju osloviť.

„Efektívnejšie pre peniaze aj čas je cielený marketing.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Dáva zmysel predávať všetko všetkým? Ak máte dostatok peňazí, môžete to skúsiť. Efektívnejšie pre vaše peniaze aj čas je však osloviť vybranú cieľovú skupinu. Veľa podnikateľov však stále triafa do neznáma. V druhej epizóde zo sérii Laik v praxi sa preto rozprávame o tom, ako si nájsť svoju cieľovú skupinu a ako ju osloviť.

V rozhovore sa dozviete:

  • či je možné mojim produktom uspokojiť celý trh
  • či je možné začať s biznisom a osloviť pri tom masy
  • kde a ako mám propagovať svoj produkt, aby som zasiahla čo najširšiu cieľovú skupinu
  • či stačia sociálne siete a influenceri na to, aby som oslovila svoju cieľovú skupinu a predala im svoj produkt
  • či je možné z každého produktu spraviť masový produkt

Pri cieľovej skupine rozlišujeme massmarketing a target marketing. Prvý prípad je vhodný pre značky, ktoré majú veľký rozpočet, najčastejšie ide o veľké korporáty. Pokiaľ však firma nemá veľké rozpočty, je veľmi náročné zacieliť na masu a efektívnejšie je sa sústrediť na cielený marketing. Ako a kde však nájsť svoju cieľovú skupinu? Dozviete sa v rozhovore.

Vypočujte si aj prvú epizódu zo série Laik v praxi, v ktorej sme sa rozprávali o tom, ako sa vyhnúť chybám, ktoré podnikatelia často robia pred spustením biznisu.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ