Produktová tlačenka alias takto to v B2B nepôjde

V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

„komunikujte benefity produktu, nie jeho vlastnosti“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Stano Merc sa B2B biznisu venuje od roku 2012. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pomáha B2B spoločnostiam generovať potenciálnych zákazníkov pomocou stratégií, obchodu a marketingu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako dosiahnuť, aby obchod a marketing efektívne spolupracovali. Dostaneme sa aj k tomu, ako pristúpiť k tvorbe kvalitného obsahu v B2B segmente.

V rozhovore sa dozviete:

  • aké je prepojenie medzi obchodom a marketingom a ako sa navzájom ovplyvňujú

  • či je skôr obchod, alebo marketing

  • aké ďalšie nástroje okrem LinkedIn vieme v B2B využívať

  • čo sú to outreach aktivity

  • ako si pomôcť v situácii, keď klientovi voláte ako 20. obchodník s rovnakou ponukou v jeden týždeň

  • ako vieme zistiť klientove problémy, na ktoré máme komunikovať

  • čo je to LinkedIn automatizácia a ako nám vie pomôcť

Často sa stáva, že majiteľ je zahľadený do svojho produktu, no trh to vníma trochu inak. Stano nám v rozhovore radí, ako sa na to pozrieť z pohľadu obchodu, aby nedošlo k tomu, že majiteľ dostane od trhu facku.

„Marketing má svoju rolu v celkovom obchodnom lieviku a pracuje na niektorých fázach obchodného procesu.“

Čo nám Stano odkazuje na záver v súvislosti s marketingom?

B2B marketing násobí to, čo funguje v obchode. Keď násobíme 0, dostaneme 0. Treba si odkrútiť obchodné stretnutia, aby sme zistili, čo funguje v obchode, a potom by sme mali spolupracovať s marketingom. Keď budeme komunikovať tak, že im vieme pomôcť vyriešiť ich problém, potom vieme uspieť.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ