Anka Sabolová a Naďa Kacera radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej korona situácii.
„Radšej niečo ako nič.“
Anka Sabolová a Naďa Kacera radia podnikateľom, ako si môžu sami poradiť v novej situácii. Hovoria: “Radšej niečo ako nič.”
Všetkých nás nová situácia zasiahla. Spomalila nás, až zastavila. Čo sa práve deje? Ako sa máme zachovať? Čo robiť? Dnes nikto z marketérov ani netuší, pretože podobná situácia nenastala. Môžeme len tipovať.
V podcaste si detailne popíšeme, že prvým krokom je aktuálne zhodnotenie stavu a nastavenie nových akčných krokov na najbližšie hodiny, až dni. Až potom môžeme pristúpiť k dlhodobejším plánom. Napriek tomu, že asi nebudú pozitívne, ich znalosť a ich porozumenie nám pomôže lepšie dýchať.
Cez marketingové 5P si prejdeme praktické príklady možnej reakcie, zmeny alebo inovácie, ktorú môžete urobiť. Detailne si zhodnotíme zmenu v produkte (product), distribúcii (place), cene (price) a promo (promotion). A nezabúdame aj na piate P - people (ľudia). Značku podržia zákazníci. Aj keď to teraz vyzerá likvidačne, o pár mesiacov všetci budeme stáť pred otázkou, komu to Euro z našej oslabenej peňaženky dáme. Budete to vy?
My sa držíme citátu od Davida Ogilvy: “Značka je to, čo vám zostane, keď vám zhorí továreň.”
Viac na túto tému nájdete aj v blogu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ