Z MARKETINGOVÉHO SNA NA BOJ O PREŽITIE: Príbeh Dedolesu

Jaroslav Chrapko a Andrea Caltíková hovoria o Dedolese. Ako zvládli strmý vzostup, pád a náročnú reštrukturalizáciu. Dozviete sa, prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná, a ako prebieha záchrana firmy v kríze.

„Keď je firma v problémoch, treba si naliať čistého vína, vziať do úvahy najpesimistickejší scenár a firmu čo najskôr vyčistiť od nákladov.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Jaroslav Chrapko, zakladateľ značky Dedoles a Andrea Caltíková, bývalá finančná manažérka odhaľujú, čo sa dialo počas strmého vzostupu a pádu firmy.

Dozviete sa:

  • Prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná.
  • Ako prebieha reštrukturalizácia firmy v kríze.
  • Aké kroky podniknúť, keď firme hrozí zánik.

Úprimný pohľad na úspechy, chyby a boj o prežitie.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ