Jaroslav Chrapko a Andrea Caltíková hovoria o Dedolese. Ako zvládli strmý vzostup, pád a náročnú reštrukturalizáciu. Dozviete sa, prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná, a ako prebieha záchrana firmy v kríze.
„Keď je firma v problémoch, treba si naliať čistého vína, vziať do úvahy najpesimistickejší scenár a firmu čo najskôr vyčistiť od nákladov.“
Jaroslav Chrapko, zakladateľ značky Dedoles a Andrea Caltíková, bývalá finančná manažérka odhaľujú, čo sa dialo počas strmého vzostupu a pádu firmy.
Dozviete sa:
Úprimný pohľad na úspechy, chyby a boj o prežitie.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ