„Aký zmysel má budovanie značky?“
Investovať do stratégie značky znamená investovať do zapamätateľnosti vašich aktivít na trhu, do významnej odlíšiteľnosti od konkurencie a najmä lojálnosti vašich zákazníkov.
Ak chcete, aby bola vaša firma úspešnejšia a vaša značka zmysluplná, pekné farby a atraktívne weby nestačia.
Dôveru do nás vložilo už množstvo spokojných klientov:
Odpoveďou je Signifikantná Stratégia Značky™, ktorá je maximálne šitá na mieru vášmu podnikaniu. Nezáleží na tom, či ide o rebranding vašej aktuálnej značky, alebo o novú značku, ktorú sa ešte len chystáte uviesť na trh.
Každá značka by mala mať Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá obsahuje tieto časti:
01
02
03
04
05
06
07
„Spontánne rozhodnutia bokom! Zdrojom vašej zmysluplnej komunikácie vedúcej k cielenému positioningu, a teda postaveniu vašej značky na trhu, bude stratégia vašej značky.“
01. Holistický dotazník a hĺbkový rozhovor
Pripravíme pre vás holistický dotazník a absolvujeme spolu hĺbkový rozhovor, v ktorom zisťujeme každú časť vášho biznisu z pohľadu marketingu a obchodu.
02. Analytika a definovanie príležitosti
Stratégiu značky tvoríme po dôkladnej analýze trhu, konkurencie a spotrebiteľa.
03. Cieľová skupina, insight
Špecificky definujeme cieľovú skupinu. Ponoríme sa do duše spotrebiteľa na nájdenie jeho insightu.
04. Stratégia značky
Navrhneme unikátnu stratégiu značky maximálne šitú na potreby vášho biznisu. Napíšeme jej príbeh, zadefinujeme jej hlavný claim a DNA.
05. Osobnosť značky
Vytvoríme osobnosť značky. Aby sme si k značke vytvorili vzťah, musíme z nej cítiť emóciu. Preto zadefinujeme jej tonalitu (tone of voice) a jej vlastnosti.
06. Positioning značky
Zadefinujeme positioning značky, teda postavenie vašej značky na trhu. Jeho konzistentným komunikovaním vytvoríte pozíciu v hlave spotrebiteľa.
07. Guidelines pre komunikáciu a stanovenie ďalších krokov
Vytvoríme návod, ako novú značku komunikovať. Vám zostane jediná úloha: novú značku komunikovať dlhodobo a konzistentne.
Nie. Značka nie je len logo a definovaná farebnosť pre vaše vizuálne príspevky.
Ak momentálne len komunikujete, tak robíte taktiku, ktorá je tretím krokom. Vizuálny systém značky je druhým krokom. Ak ste však podnikateľ, ktorý to myslí na trhu vážne a dlhodobo, mali by ste začať stratégiou značky.
01
Vytvoríme vám silnú značku, o ktorú môžete oprieť svoj podnikateľský plán. Dostanete od nás Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá pre vás bude pevným návodom na konzistentnú komunikáciu značky.
CHCEM ZMYSLUPLNÚ ZNAČKU02
Unikátna stratégia značky sa musí prejaviť aj v unikátnej vizualite. Komplexný vizuálny systém značky vám pomôže urobiť vašu značku zapamätateľnou a rozpoznateľnou. Vypracujeme vám brand book, vďaka ktorému budete vedieť vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi naprieč vytýčenými komunikačnými kanálmi.
CHCEM PONUKU03
Stratégia značky je bez správnej realizácie nekompletná. Na jej realizáciu vám poskytneme akčný plán, obsahujúci potrebné kroky, pravidlá a usmernenia. Poskytujeme pravidelné konzultácie počas implementácie stratégie. Budeme vás sprevádzať každým krokom, aby vaša značka začala žiť.
CHCEM PONUKUObsahuje analýzu a funkčný biznis-marketingový model na základe marketingových 4P (produkt, cena, distribúcia, komunikácia). Súčasťou biznis marketingovej stratégie je aj Signifikantná Stratégia Značky™.
Neobsahuje biznis-marketingový model na základe 4P. Obsahuje analýzu a vyskladanie silnej, zmysluplnej značky, ktorá bude odlíšiteľná na trhu.
Čo obsahuje | Biznis Marketingová Stratégia™ | Signifikantná Stratégia Značky™ |
Dôkladná analýza trhu | ||
Analýza 4P spoločnosti | ||
Analýza konkurencie | ||
Pozičná mapa konkurencie | ||
Definovanie konkurenčnej výhody | ||
Poslanie a vízia | ||
Návrh produktového portfólia | ||
Návrh cenotvorby | ||
Návrh distribúcie | ||
Návrh komunikačného mixu | ||
Definovanie cieľovej skupiny | ||
Kompletná stratégia značky | ||
One-page sheet značky | ||
Návrh vizuálneho systému (logo) | ||
Nastavenie PPC reklám |
V oboch prípadoch je možné dokúpiť: Online analýzu, Prieskum trhu, Vizuálny systém, iné...
Ako nastavím svoj biznis tak, aby bol pre zákazníkov zmysluplný a prinášal výsledky?
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIACDokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?
ZISTI VIAC