Marketingový audit Levosphere

Signifikantná Stratégia Značky™

„Aký zmysel má budovanie značky?“

Investovať do stratégie značky znamená investovať do zapamätateľnosti vašich aktivít na trhu, do významnej odlíšiteľnosti od konkurencie a najmä lojálnosti vašich zákazníkov.

Ak chcete, aby bola vaša firma úspešnejšia a vaša značka zmysluplná, pekné farby a atraktívne weby nestačia.

Dôveru do nás vložilo už množstvo spokojných klientov:

Logo značky Besteron
Logo značky Loreal
Logo značky Poradca Podnikateľa
Logo značky Robel
Logo značky Superzoo

„Čím si spolu prejdeme?“

Odpoveďou je Signifikantná Stratégia Značky™, ktorá je maximálne šitá na mieru vášmu podnikaniu. Nezáleží na tom, či ide o rebranding vašej aktuálnej značky, alebo o novú značku, ktorú sa ešte len chystáte uviesť na trh.

Každá značka by mala mať Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá obsahuje tieto časti:


01

02

03

04

05

06

07

„Spontánne rozhodnutia bokom! Zdrojom vašej zmysluplnej komunikácie vedúcej k cielenému positioningu, a teda postaveniu vašej značky na trhu, bude stratégia vašej značky.“

Ilustračný obrázok k procesnému kroku

01. Holistický dotazník a hĺbkový rozhovor

Pripravíme pre vás holistický dotazník a absolvujeme spolu hĺbkový rozhovor, v ktorom zisťujeme každú časť vášho biznisu z pohľadu marketingu a obchodu.

„Nestačí mi na budovanie značky logo a vizualita?“

Nie. Značka nie je len logo a definovaná farebnosť pre vaše vizuálne príspevky.

Ak momentálne len komunikujete, tak robíte taktiku, ktorá je tretím krokom. Vizuálny systém značky je druhým krokom. Ak ste však podnikateľ, ktorý to myslí na trhu vážne a dlhodobo, mali by ste začať stratégiou značky.

01

SIGNIFIKANTNÁ STRATÉGIA ZNAČKY™

Vytvoríme vám silnú značku, o ktorú môžete oprieť svoj podnikateľský plán. Dostanete od nás Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá pre vás bude pevným návodom na konzistentnú komunikáciu značky.

CHCEM ZMYSLUPLNÚ ZNAČKU

02

BRANDING & REBRANDING

Unikátna stratégia značky sa musí prejaviť aj v unikátnej vizualite. Komplexný vizuálny systém značky vám pomôže urobiť vašu značku zapamätateľnou a rozpoznateľnou. Vypracujeme vám brand book, vďaka ktorému budete vedieť vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi naprieč vytýčenými komunikačnými kanálmi.

CHCEM PONUKU

03

IMPLEMENTÁCIA A TAKTIKA

Stratégia značky je bez správnej realizácie nekompletná. Na jej realizáciu vám poskytneme akčný plán, obsahujúci potrebné kroky, pravidlá a usmernenia. Poskytujeme pravidelné konzultácie počas implementácie stratégie. Budeme vás sprevádzať každým krokom, aby vaša značka začala žiť.

CHCEM PONUKU

Aký je rozdiel medzi Biznis Marketingovou Stratégiou™ a Signifikantnou Stratégiou Značky™?

Biznis Marketingová Stratégia™

Obsahuje analýzu a funkčný biznis-marketingový model na základe marketingových 4P (produkt, cena, distribúcia, komunikácia). Súčasťou biznis marketingovej stratégie je aj Signifikantná Stratégia Značky™.

Signifikantná Stratégia Značky™

Neobsahuje biznis-marketingový model na základe 4P. Obsahuje analýzu a vyskladanie silnej, zmysluplnej značky, ktorá bude odlíšiteľná na trhu.

Čo obsahuje Biznis Marketingová Stratégia™ Signifikantná Stratégia Značky™
Dôkladná analýza trhuikona - ánoikona - áno
Analýza 4P spoločnostiikona - ánoikona - nie
Analýza konkurencieikona - ánoikona - áno
Pozičná mapa konkurencieikona - ánoikona - áno
Definovanie konkurenčnej výhodyikona - ánoikona - nie
Poslanie a víziaikona - ánoikona - áno
Návrh produktového portfóliaikona - ánoikona - nie
Návrh cenotvorbyikona - ánoikona - nie
Návrh distribúcieikona - ánoikona - nie
Návrh komunikačného mixuikona - ánoikona - nie
Definovanie cieľovej skupinyikona - ánoikona - áno
Kompletná stratégia značkyikona - ánoikona - áno
One-page sheet značkyikona - ánoikona - áno
Návrh vizuálneho systému (logo)ikona - nieikona - nie
Nastavenie PPC reklámikona - nieikona - nie

V oboch prípadoch je možné dokúpiť: Online analýzu, Prieskum trhu, Vizuálny systém, iné...

Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako získať jasný pohľad na vec v tabakovom odvetví?

Spoluprácu s Levosphere hodnotím veľmi kladne. Odovzdané výstupy a tak isto samotné prezentácie, či už stratégie alebo vizuálnej identity, boli na vysokej úrovni. Napriek tomu, že vaše prezentácie boli časovo obsiahle, vždy som sa na nich tešila a s nedočkavosťou čakala, čo nám odhalíte a kam sa posunie náš nový brand. Okrem uvedeného bol pridanou hodnotou váš osobitý prístup ku klientovi a to hlavne v našich úvodoch, kedy sme ako ľudia z obchodnej spoločnosti, zameraní na čísla, výsledky a fakty, museli toto všetko pustiť a naladiť sa na vlnu kreativity, manifesta a vízií nového brandu. Osobne Levosphere ďakujem za spoluprácu pri niečom novom, niečom krásnom, niečom s obrovským potenciálom a niečom, čo ovplyvnilo a naďalej ovplyvňuje moje fungovanie a pohľad na vec.

Eva Németh, Právnik GGT a Brand manager GUDVIO
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako nastaviť a odštartovať značku nízkouhlíkového betónu?

Príprava a launch značky nízkouhlíkových stavebných riešení COBION v podaní Levosphere bola učebnicovou ukážkou toho, ako sa tvorí nový brand. Už do tendra prišiel Levosphere s nápadom, ktorý sa na základe starostlivej počiatočnej analýzy absolútne odlišoval od ostatných návrhov. Danucem v role lídra stavebných materiálov je náročný klient, s ktorého požiadavkami si však kolegyne z Levosphere vždy šikovne poradili. Postup pri projekte bol svedomito trackovaný a náš tím z Danucem dostal požadovaný servis. V Levosphere sme cez tento projekt našli silného strategického marketingového partnera, ktorého služby v budúcnosti radi využijeme nielen pri ďalšom rozvíjaní konceptu COBION, ale aj pri iných projektoch.

Alžbeta Timarová, Head of Marketing
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zrozumiteľne prezentovať značku s komplexným poslaním?

Levosphere veľmi trefne idnetifikovali kameň úrazu našej komunikácie, a otvorili nám celkom novú a úžitočnú perspektívu ako úderne komunikovať. Oceňujem hlavne to, že sme na záver spolupráce získali sadu vzorov, vrátane brand kit do canva, s ktorými sme vedeli hneď fungovať. Na brand voice sme mali špeciálne zaškolenie, ktoré rovnako považujem za jeden z najzásadnejších momentov. Postavili základ pre rozvoj značky a komunikáciu. Na nás je už len to robiť a robiť a robiť.

Andrijana Adámek, Manažérka spoločnosti
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zvýšiť povedomie o značke stavebných materiálov?

So spoločnosťou Levosphere sme mali spoluprácu na vysokej úrovni. Otvorili mi oči a pomohli objaviť nové možnosti v mojom podnikaní. Riešenia na biznisové otázky, ktoré sme spolu riešili by mi nenapadli a som rád, že som ich oslovil s požiadavkou o spoluprácu. Vrelo odporúčam.

Ing. Ľubomír Siman, zakladateľ značky Elementex
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako na osobnú značku umelkyne?

Spolupráca s Levosphere bola a je zážitkom profesionality, osobného prístupu a ľudskej trpezlivosti. Rozhodnutie ohľadom spolupráce s Levosphere by som nikdy nemenila.

Veronika Zelinka Macková
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako môže túžba po novom názve ovplyvniť smerovanie značky?

Potrebu zmeniť meno značky som nadobudla už veľmi krátko po jej uvedení. Názov bol komplikovaný a silno žensky orientovaný, čo sa pri zaradení pánskych produktov ukázalo ako nevýhoda. Aj takto to môže dopadnúť, keď neprenecháte naming profesionálom. Do Levosphere som prišla s túžbou po novom mene a dostala som ucelenú a silnú stratégiu značky. Vrelo odporúčam každému, kto chce začať budovať svoje podnikanie na silných základoch.

Ing. Jana Veličová, zakladateľka značky Miole
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako pretaviť nevýraznú tému do pútavej značky?

Spoluprácu s odborníkmi z tímu Levosphere odporúčame všetkým, ktorým naozaj záleží na svojom biznise, chcú rásť a budovať silnú značku na trhu. Potrebovali sme pripraviť stratégiu a nasmerovať ako sa v našom segmente odlíšiť. S výsledkom sme nadmieru spokojní. Hĺbková analýza, dáta a zároveň obrovská dávka kreativity nás presvedčili, že to bola správna voľba. Všetky dodané podklady sú pre nás veľmi cenným zdrojom informácii pre najbližšie obdobie nášho rastu. Oceňujeme úžasné nasadenie a profesionálny, ale zároveň veľmi priateľský prístup v každom kroku. Ďakujeme!

Ing. Eduard Leitner a Ing. Jana Leitnerová, spolumajitelia značky hirou
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Dá sa rebrandovať, aby ste v rýchlom svete prerazili s pomalým cestovaním?

Ďakujeme celému tímu Levosphere za vypracovanie Biznis Marketingovej Stratégie a za výborne odvedenú prácu na vysokej profesionálnej úrovni, ktorá predčila všetky naše očakávania. Po viacerých skúsenostiach sme konečne našli spoločnosť, ktorá vyniká absolútnou odbornosťou, individuálnym prístupom, dôslednosťou a v neposlednom rade výhodou, že projekt je vypracovaný na mieru tak, aby bol zrozumiteľný a aplikovateľný v praxi. Levosphere odporúčam každej spoločnosti, ktorá hľadá kvalitného partnera na marketingovú spoluprácu, či už malej, ktorá sa potrebuje posunúť vpred alebo veľkej, ktorá hľadá spoľahlivého partnera.

Slávka Nováková, zakladateľka značky Travego
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako posunúť značku vpred zmenou cieľovej skupiny?

Spolupráca s Levosphere prebiehala od začiatku nadštandardne. Pochopili moje zadanie zmeniť smerovanie firmy a nastaviť tak, aby vyhovovalo požiadavkam dnešnej doby. Biznis Marketingová Stratégia a následne nová Vizuálna Identita posunuli firmu na ďalší level. Nemala som veľké očakávania, kedže predtým som už oslovila iné firmy, ale v podstate to bolo len prešľapovanie na mieste a nič zaujímavé z toho nevzišlo. Po prvej prezentácii v Levosphere som však pochopila, že som na správnom mieste. Trafili do čierneho a presne odhadli čo firma potrebuje a kam by sa mala posúvať. Ja som to síce vedela, ale nedokázala som to uchopiť a posunúť ďalej. Takže spoluprácu s Levosphere vrelo odporúčam!

Ivona Caponi, zakladateľka značky Nara
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako získať jasný pohľad na vec v tabakovom odvetví?

Spoluprácu s Levosphere hodnotím veľmi kladne. Odovzdané výstupy a tak isto samotné prezentácie, či už stratégie alebo vizuálnej identity, boli na vysokej úrovni. Napriek tomu, že vaše prezentácie boli časovo obsiahle, vždy som sa na nich tešila a s nedočkavosťou čakala, čo nám odhalíte a kam sa posunie náš nový brand. Okrem uvedeného bol pridanou hodnotou váš osobitý prístup ku klientovi a to hlavne v našich úvodoch, kedy sme ako ľudia z obchodnej spoločnosti, zameraní na čísla, výsledky a fakty, museli toto všetko pustiť a naladiť sa na vlnu kreativity, manifesta a vízií nového brandu. Osobne Levosphere ďakujem za spoluprácu pri niečom novom, niečom krásnom, niečom s obrovským potenciálom a niečom, čo ovplyvnilo a naďalej ovplyvňuje moje fungovanie a pohľad na vec.

Eva Németh, Právnik GGT a Brand manager GUDVIO

Vieme pomôcť aj s týmito otázkami:

Dekoračná ikona

Biznis Marketingová Stratégia™

Ako nastavím svoj biznis tak, aby bol pre zákazníkov zmysluplný a prinášal výsledky?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Brand Workshop

Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Konzultácie a mentoring

Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Naming

Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?

ZISTI VIAC