Biznis Marketingová Stratégia™

Chcete nové logo a vizuálnu identitu značky,
ktorá bude fungovať celé roky? ?

Odpoveďou je stratég, dizajnér a kreatívec
v úzkej spolupráci

Branding & Rebranding


„Viem, aká je moja značka, ale potrebujem to vizuálne vyjadriť. Čo na to potrebujem?"

Logo, fonty a farby vám už v dnešnej dobe na budovanie brandingu nestačia. V Levosphere prepájame vizuálnu identitu so stratégiou vašej značky. Získajte branding na mieru s prepojením na každý detail komunikácie vašej firmy.

Chcem vedieť viac
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako získať jasný pohľad na vec v tabakovom odvetví?

Spoluprácu s Levosphere hodnotím veľmi kladne. Odovzdané výstupy a tak isto samotné prezentácie, či už stratégie alebo vizuálnej identity, boli na vysokej úrovni. Napriek tomu, že vaše prezentácie boli časovo obsiahle, vždy som sa na nich tešila a s nedočkavosťou čakala, čo nám odhalíte a kam sa posunie náš nový brand. Okrem uvedeného bol pridanou hodnotou váš osobitý prístup ku klientovi a to hlavne v našich úvodoch, kedy sme ako ľudia z obchodnej spoločnosti, zameraní na čísla, výsledky a fakty, museli toto všetko pustiť a naladiť sa na vlnu kreativity, manifesta a vízií nového brandu. Osobne Levosphere ďakujem za spoluprácu pri niečom novom, niečom krásnom, niečom s obrovským potenciálom a niečom, čo ovplyvnilo a naďalej ovplyvňuje moje fungovanie a pohľad na vec.

Eva Németh, Právnik GGT a Brand manager GUDVIO
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako nastaviť a odštartovať značku nízkouhlíkového betónu?

Príprava a launch značky nízkouhlíkových stavebných riešení COBION v podaní Levosphere bola učebnicovou ukážkou toho, ako sa tvorí nový brand. Už do tendra prišiel Levosphere s nápadom, ktorý sa na základe starostlivej počiatočnej analýzy absolútne odlišoval od ostatných návrhov. Danucem v role lídra stavebných materiálov je náročný klient, s ktorého požiadavkami si však kolegyne z Levosphere vždy šikovne poradili. Postup pri projekte bol svedomito trackovaný a náš tím z Danucem dostal požadovaný servis. V Levosphere sme cez tento projekt našli silného strategického marketingového partnera, ktorého služby v budúcnosti radi využijeme nielen pri ďalšom rozvíjaní konceptu COBION, ale aj pri iných projektoch.

Alžbeta Timarová, Head of Marketing
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zrozumiteľne prezentovať značku s komplexným poslaním?

Levosphere veľmi trefne idnetifikovali kameň úrazu našej komunikácie, a otvorili nám celkom novú a úžitočnú perspektívu ako úderne komunikovať. Oceňujem hlavne to, že sme na záver spolupráce získali sadu vzorov, vrátane brand kit do canva, s ktorými sme vedeli hneď fungovať. Na brand voice sme mali špeciálne zaškolenie, ktoré rovnako považujem za jeden z najzásadnejších momentov. Postavili základ pre rozvoj značky a komunikáciu. Na nás je už len to robiť a robiť a robiť.

Andrijana Adámek, Manažérka spoločnosti
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako zvýšiť povedomie o značke stavebných materiálov?

So spoločnosťou Levosphere sme mali spoluprácu na vysokej úrovni. Otvorili mi oči a pomohli objaviť nové možnosti v mojom podnikaní. Riešenia na biznisové otázky, ktoré sme spolu riešili by mi nenapadli a som rád, že som ich oslovil s požiadavkou o spoluprácu. Vrelo odporúčam.

Ing. Ľubomír Siman, zakladateľ značky Elementex
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako na osobnú značku umelkyne?

Spolupráca s Levosphere bola a je zážitkom profesionality, osobného prístupu a ľudskej trpezlivosti. Rozhodnutie ohľadom spolupráce s Levosphere by som nikdy nemenila.

Veronika Zelinka Macková
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako môže túžba po novom názve ovplyvniť smerovanie značky?

Potrebu zmeniť meno značky som nadobudla už veľmi krátko po jej uvedení. Názov bol komplikovaný a silno žensky orientovaný, čo sa pri zaradení pánskych produktov ukázalo ako nevýhoda. Aj takto to môže dopadnúť, keď neprenecháte naming profesionálom. Do Levosphere som prišla s túžbou po novom mene a dostala som ucelenú a silnú stratégiu značky. Vrelo odporúčam každému, kto chce začať budovať svoje podnikanie na silných základoch.

Ing. Jana Veličová, zakladateľka značky Miole
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako pretaviť nevýraznú tému do pútavej značky?

Spoluprácu s odborníkmi z tímu Levosphere odporúčame všetkým, ktorým naozaj záleží na svojom biznise, chcú rásť a budovať silnú značku na trhu. Potrebovali sme pripraviť stratégiu a nasmerovať ako sa v našom segmente odlíšiť. S výsledkom sme nadmieru spokojní. Hĺbková analýza, dáta a zároveň obrovská dávka kreativity nás presvedčili, že to bola správna voľba. Všetky dodané podklady sú pre nás veľmi cenným zdrojom informácii pre najbližšie obdobie nášho rastu. Oceňujeme úžasné nasadenie a profesionálny, ale zároveň veľmi priateľský prístup v každom kroku. Ďakujeme!

Ing. Eduard Leitner a Ing. Jana Leitnerová, spolumajitelia značky hirou
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Dá sa rebrandovať, aby ste v rýchlom svete prerazili s pomalým cestovaním?

Ďakujeme celému tímu Levosphere za vypracovanie Biznis Marketingovej Stratégie a za výborne odvedenú prácu na vysokej profesionálnej úrovni, ktorá predčila všetky naše očakávania. Po viacerých skúsenostiach sme konečne našli spoločnosť, ktorá vyniká absolútnou odbornosťou, individuálnym prístupom, dôslednosťou a v neposlednom rade výhodou, že projekt je vypracovaný na mieru tak, aby bol zrozumiteľný a aplikovateľný v praxi. Levosphere odporúčam každej spoločnosti, ktorá hľadá kvalitného partnera na marketingovú spoluprácu, či už malej, ktorá sa potrebuje posunúť vpred alebo veľkej, ktorá hľadá spoľahlivého partnera.

Slávka Nováková, zakladateľka značky Travego
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako posunúť značku vpred zmenou cieľovej skupiny?

Spolupráca s Levosphere prebiehala od začiatku nadštandardne. Pochopili moje zadanie zmeniť smerovanie firmy a nastaviť tak, aby vyhovovalo požiadavkam dnešnej doby. Biznis Marketingová Stratégia a následne nová Vizuálna Identita posunuli firmu na ďalší level. Nemala som veľké očakávania, kedže predtým som už oslovila iné firmy, ale v podstate to bolo len prešľapovanie na mieste a nič zaujímavé z toho nevzišlo. Po prvej prezentácii v Levosphere som však pochopila, že som na správnom mieste. Trafili do čierneho a presne odhadli čo firma potrebuje a kam by sa mala posúvať. Ja som to síce vedela, ale nedokázala som to uchopiť a posunúť ďalej. Takže spoluprácu s Levosphere vrelo odporúčam!

Ivona Caponi, zakladateľka značky Nara
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako upevniť positioning pri silnej konkurencii?

Levosphere sme si vybrali, pretože sme boli presvedčení, že sú to naše zákazníčky. Očakávali sme iný pohľad na marketingové smerovanie našej spoločnosti. Po ročnej skúsenosti s Levosphere musím skonštatovať, že spolupráca predčila naše očakávania. Nedostali sme len pohlaď na vec, ale kompletnú stratégiu na úrovni cien, produktov, kategórii, vizuálnej identity, employer brandingu a najmä pozicioningu 101 na trhu tak, aby bola naša značka výnimočná.

Matej Krajčík, konateľ 101 Drogéria
Doprovodný vizuál k referencii
ikona fajky
REFERENCIE | POZRIEŤ VŠETKY

Ako získať jasný pohľad na vec v tabakovom odvetví?

Spoluprácu s Levosphere hodnotím veľmi kladne. Odovzdané výstupy a tak isto samotné prezentácie, či už stratégie alebo vizuálnej identity, boli na vysokej úrovni. Napriek tomu, že vaše prezentácie boli časovo obsiahle, vždy som sa na nich tešila a s nedočkavosťou čakala, čo nám odhalíte a kam sa posunie náš nový brand. Okrem uvedeného bol pridanou hodnotou váš osobitý prístup ku klientovi a to hlavne v našich úvodoch, kedy sme ako ľudia z obchodnej spoločnosti, zameraní na čísla, výsledky a fakty, museli toto všetko pustiť a naladiť sa na vlnu kreativity, manifesta a vízií nového brandu. Osobne Levosphere ďakujem za spoluprácu pri niečom novom, niečom krásnom, niečom s obrovským potenciálom a niečom, čo ovplyvnilo a naďalej ovplyvňuje moje fungovanie a pohľad na vec.

Eva Németh, Právnik GGT a Brand manager GUDVIO

Čo robiť, ak cítim, že momentálna vizualita mi nestačí?

Vaša značka potrebuje Branding alebo Rebranding, ktorý vám definuje, akým spôsobom máte vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi vo všetkých komunikačných bodoch vašej značky. Vyrieši vám dennodennú produktovú a imidžovú komunikáciu značky.

undefined


01

02

03

04

05

06

07

08

„Značka potrebuje vizuálne brand kódy. Ako ľudia najprv vnímame obrazy, až tak sa naučíme čítať.“

Ilustračný obrázok k procesnému kroku

01. Brand Audit

Najskôr potrebujeme porozumieť vášmu biznisu, naladiť sa na váš podnik a na vás. Zisťujeme vaše očakávania, potreby, cítenie značky a koho považujete za konkurenciu.

Na základe týchto informácií pripravujeme analytickú časť, ktorá je kľúčová v ďalšom postupe.

Pomôžeme spraviť vašu značku zapamätateľnou a rozpoznateľnou

V Levosphere pristupujeme k tvorbe brandingov strategicky. Začíname kalibračným stretnutím a následne definujeme základy, z ktorých vytvárame vizuálny systém. Cieľom je obraz značky vychádzajúci zo slova a z vyjadrení vášho biznisu. Výsledok je zhmotnením objektívnych prístupov k tvorbe obrazu.

Prezrieť rebrandingy
Branding & Rebranding

Vieme pomôcť aj s týmito otázkami:

Dekoračná ikona

Biznis Marketingová Stratégia™

Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Signifikantná Stratégia Značky™

Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Brand Workshop

Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Naming

Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?

ZISTI VIAC
Chcem vedieť viac / Dohodnúť stretnutie