„Viem, aká je moja značka, ale potrebujem to vizuálne vyjadriť. Čo na to potrebujem?"
Logo, fonty a farby vám už v dnešnej dobe na budovanie brandingu nestačia. V Levosphere prepájame vizuálnu identitu so stratégiou vašej značky. Získajte branding na mieru s prepojením na každý detail komunikácie vašej firmy.
Chcem vedieť viacVaša značka potrebuje Branding alebo Rebranding, ktorý vám definuje, akým spôsobom máte vizuálne komunikovať so svojimi zákazníkmi vo všetkých komunikačných bodoch vašej značky. Vyrieši vám dennodennú produktovú a imidžovú komunikáciu značky.
undefined
01
02
03
04
05
06
07
08
„Značka potrebuje vizuálne brand kódy. Ako ľudia najprv vnímame obrazy, až tak sa naučíme čítať.“
01. Brand Audit
Najskôr potrebujeme porozumieť vášmu biznisu, naladiť sa na váš podnik a na vás. Zisťujeme vaše očakávania, potreby, cítenie značky a koho považujete za konkurenciu.
Na základe týchto informácií pripravujeme analytickú časť, ktorá je kľúčová v ďalšom postupe.
02. Brand Definition
Pomenujeme kto je cieľová skupina a zámer vašej značky. Vytvárame jej claim a headline, ktorými bude na zákazníka komunikovať.
Značke vytvárame osobnosť. Musíme k nej mať vzťah a mať ju presne špecifikovanú, aby sme ju mohli následne zhmotniť. Preto jej určujeme aj tonalitu.
03. Kreatívna analýza konkurencie
Silná značka musí byť ľahko vizuálne odlíšiteľná od konkurencie. Preto je potrebné spraviť si vizuálnu analýzu konkurencie, aby sme vedeli, ako komunikujú značky v segmente.
04. Cieľová skupina
Dôležité je nielen pochopenie konkurencie, ale aj estetických nárokov cieľovej skupiny.
05. Návrh kreatívnej myšlienky
Kreatívna myšlienka pretaví príbeh a odkaz značky do vizuálneho stvárnenia. Následne sa roluje cez celú identitu a pomáha zadefinovať brand kódy.
Kreatívna myšlienka vychádza z Biznis Marketingovej Stratégie™ alebo, ak pracujeme len na časti branding či rebranding, nadväzuje na Brand Definition.
06. Zadefinovanie brand kódov
Časy, kedy jediným brand kódom bolo logo, sú preč. Značka musí mať systém prvkov, ktoré ju reprezentujú. Ich používaním sa značka prezentuje a stáva sa rozpoznateľnou.
Vytvoríme logo a jeho verzie, zadefinujeme primárnu a sekundárnu farebnosť, používanie typografie a grafické motívy, ktoré rozpovedia príbeh vašej značky.
07. Produktový a imidžový kľúčový vizuál
Kľúčový vizuál je našou skúškou správnosti, či je systém vizuálnej identity funkčný a spojenie brand kódov značku reprezentuje. Na základe kľúčového vizuálu je možné s vizuálnou identitou ďalej pracovať a adaptovať ju.
Kľúčový vizuál sa nevenuje kampaniam, ale strategicky vizuálne komunikuje značku a produkt. Ak ho máte, viete, čo dať na landing page alebo sociálne siete.
08. Dizajn manuál
Posledným krokom je dodanie dát a dizajn manuálu, vďaka ktorému budete vedieť, ako s dizajnom pracovať naprieč komunikačnými kanálmi.
V Levosphere pristupujeme k tvorbe brandingov strategicky. Začíname kalibračným stretnutím a následne definujeme základy, z ktorých vytvárame vizuálny systém. Cieľom je obraz značky vychádzajúci zo slova a z vyjadrení vášho biznisu. Výsledok je zhmotnením objektívnych prístupov k tvorbe obrazu.
Prezrieť rebrandingyDokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?
ZISTI VIACAko sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIAC