Na začiatku pandémie Covid-19, naša klientka pocítila potrebu výraznejšie sa presadiť na saturovanom trhu a povýšiť prezentáciu svojej značky. Uvedomila si, že má ideálnu príležitosť nájsť si čas a priestor na prehodnotenie svojej stratégie, aby zistila, ako môže svoj biznis robiť lepšie.
Musíme sa vrátiť o pár rokov späť v čase, kedy sme od zakladateľky Slávky Novákovej dostali zadanie na vypracovanie stratégie, ktorá jej pomôže nájsť špecifickú pozíciu na trhu a posilniť branding.
Hlavné oblasti, ktorým sme sa venovali:
Ako však podchytiť toľko faktorov?
V dôsledku pandémie cestovný ruch takmer úplne zastal, ale my sme dodali komplexnú stratégiu a novú vizuálnu identitu, ktorá zohľadňovala potreby zákazníkov a sprievodcov. Avšak, kvôli finančným ťažkostiam sa implementácia marketingovej stratégie realizovala len čiastočne.
Po dvoch rokoch, keď sa situácia stabilizovala, sa klientka rozhodla zainvestovať do vytvorenia nového webu a spustenia kampane, aby stratégiu naplno implementovala a rozbehla biznis.
Travego Tour ľuďom prináša spoznávanie cudzích krajín precítene. Precítene znamená, že ich umožňuje vidieť, ochutnať, dotknúť sa ich, ovoňať, počuť a tým precítiť srdcom. Zakladateľka Slávka Nováková je totiž zvedavá cestovateľka, sprievodkyňa a milovníčka prirodzenosti východných krajín.
V rámci intenzívnejšej práce na stratégii sme pre launch značky a podporu sezóny pripravovali kampaň. Pri príprave kampane sme sa zamerali na inovatívne spôsoby komunikácie a tvorbu webového obsahu, ktorý bol pútavý a odlišný od konkurencie.
Náš prístup zahŕňal nielen strategické plánovanie, ale aj kreatívne riešenia, ktoré umožnili klientke presadiť sa na trhu a získať si vernosť zákazníkov a sprievodcov. Výsledkom bolo, že napriek prekážkam spôsobeným pandémiou sa klientkin biznis nielen udržal ale aj naďalej prosperuje.
Po stratégii značky sme pre Travego tour pripravili systém vizuálnej identity, ktorý v sebe niesol myšlienku precíteného cestovania. Vizuálnu identitu sme následne preniesli do web dizajnu a pustili sme sa do prípravy kreatívnej myšlienky na kampaň.
Myšlienka kampane bola jednoduchá. Spájala v sebe zameranie cestovnej kancelárie a hlboký vzťah k regiónu Blízkeho východu, ktorý si s Travego Tour ľudia užijú všetkými zmyslami.
Viac ako jednotlivé destinácie predávame pocit, ktorý tam cestovateľ zažije.
Hlavnú úlohu hrajú emócie, ktoré sú vodítkom pri výbere tónu jazyka a fotografií. Tie sme následne pretavili do všetkých výstupov.
Človek ľahko zabudne na názov exotického miesta ktoré navštívil, no pocity, ktoré tam prežil mu navždy zostanú v srdci.
Sústredili sme sa na rozvíjateľnosť, kedy headline - Srdcu blízky východ môžeme modifikovať a vyjadrovať vzťah k destináciám, či konkrétnym zážitkom. Tie opisujeme emotívne, zmyslovo, až lyricky a často využívame slovo srdce, ktoré sa nesie celou kampaňou.
V grafike sme použili prvky vizuálnej identity. Fotografie sme doplnili a zakotvili vizuálnym jazykom s identifikovateľným brand kódom Travego tour.
Súčasťou kampane bol aj článok v ženskom magazíne, ktorého číslo bolo celé zamerané na cestovanie.
„Ďakujeme celému tímu Levosphere za vypracovanie Biznis Marketingovej Stratégie a za výborne odvedenú prácu na vysokej profesionálnej úrovni, ktorá predčila všetky naše očakávania. Po viacerých skúsenostiach sme konečne našli spoločnosť, ktorá vyniká absolútnou odbornosťou, individuálnym prístupom, dôslednosťou a v neposlednom rade výhodou, že projekt je vypracovaný na mieru tak, aby bol zrozumiteľný a aplikovateľný v praxi. Levosphere odporúčam každej spoločnosti, ktorá hľadá kvalitného partnera na marketingovú spoluprácu, či už malej, ktorá sa potrebuje posunúť vpred alebo veľkej, ktorá hľadá spoľahlivého partnera.“
Slávka Nováková, zakladateľka značky Travego Tour
Potrebujete aj vy nájsť odpovede na vaše biznis otázky? Príklad Travego Tour a mnohých ďalších je ukážkou toho, že stratégia ponúka odpovede na rôzne biznis otázky. Ozvite sa nám a vypracujeme vám Biznis Marketingovú Stratégiu™, ktorá vám zodpovie tie vaše.