Marketingový manažment

E-book sa zameriava na proces marketingového manažmentu a prečo začať práve od cieľovej skupiny. V postupných krokoch si vysvetlíme:

  • čo je proces marketingového manažmentu a aké má úrovne
  • prečo je dôležité, aby marketing vnímal prostredie aj širšie súvislosti
  • ako funguje segmentácia trhu a výber cieľovej skupiny
  • čo je trhová pozícia a ako ju značka získava
  • akú rolu zohráva marketingová persóna
  • čo predstavujú štyri kľúčové marketingové funkcie: analýza, plánovanie, implementácia a kontrola
  • dôležitosť a časti marketingového plánovania

Cieľom je ukázať, že marketing nie je jednorazová činnosť, ale kontinuálny proces, ktorý si vyžaduje strategický prístup, analytické myslenie a schopnosť praktickej realizácie – a že správne nastavený marketingový manažment môže byť skutočným srdcom každej firmy.

E-book je súčasťou aj nášho Hero Hero, spolu s ďalším pútavým obsahom.

rok vydania
2025
počet strán
12
3 €
E-book cover

Chcem sa vzdelávať v marketingu. Kam sa ešte pozrieť?

Dekoračná ikona

Hero Hero platforma

Zvýšte svoj dosah s predplatným na Hero Hero – každý týždeň exkluzívne informácie, zákulisné príbehy, nové videá a interné vzdelávacie epizódy Marketing v praxi.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere podcast Marketing v praxi

Pustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý druhý štvrtok.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Online kurz Aby značka ožila™

Nacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere blog

Nepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a umysluplné. Prečítajte si naše blogy.

ZISTI VIAC