Tretie vydanie série KOTLER V PRAXI sa zameriava na spotrebiteľa. V postupných krokoch si vysvetlíme:
Cieľom je ukázať, že úspešný marketing začína hlbokým porozumením spotrebiteľa - jeho potrieb, motivácií a správania. Len tak môžete vytvoriť skutočne efektívne marketingové stratégie, ktoré rezonujú s vašou cieľovou skupinou.
E-book je súčasťou aj nášho Hero Hero, spolu s ďalším pútavým obsahom.
Zvýšte svoj dosah s predplatným na Hero Hero – každý týždeň exkluzívne informácie, zákulisné príbehy, nové videá a interné vzdelávacie epizódy Marketing v praxi.
ZISTI VIACPustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý druhý štvrtok.
ZISTI VIACNacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.
ZISTI VIACNepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a umysluplné. Prečítajte si naše blogy.
ZISTI VIAC