Spotrebiteľ v centre pozornosti

Tretie vydanie série KOTLER V PRAXI sa zameriava na spotrebiteľa. V postupných krokoch si vysvetlíme:

  • čo všetko ovplyvňuje rozhodovanie spotrebiteľa
  • prečo je dôležité segmentovať trh a ako na to
  • aké segmenty vybrať
  • čo znamená positioning
  • prečo je dôležité, aby si zákazníci spájali váš produkt s jasnými predstavami a pocitmi

Cieľom je ukázať, že úspešný marketing začína hlbokým porozumením spotrebiteľa - jeho potrieb, motivácií a správania. Len tak môžete vytvoriť skutočne efektívne marketingové stratégie, ktoré rezonujú s vašou cieľovou skupinou.

E-book je súčasťou aj nášho Hero Hero, spolu s ďalším pútavým obsahom.

rok vydania
2025
počet strán
18
3 €
E-book cover

Chcem sa vzdelávať v marketingu. Kam sa ešte pozrieť?

Dekoračná ikona

Hero Hero platforma

Zvýšte svoj dosah s predplatným na Hero Hero – každý týždeň exkluzívne informácie, zákulisné príbehy, nové videá a interné vzdelávacie epizódy Marketing v praxi.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere podcast Marketing v praxi

Pustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý druhý štvrtok.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Online kurz Aby značka ožila™

Nacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere blog

Nepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a umysluplné. Prečítajte si naše blogy.

ZISTI VIAC