Základy marketingového myslenia

E-book sa zameriava na tri stavebné piliere marketingového myslenia:

  • čo je marketing a akú úlohu zohráva v ekonomike
  • aké miesto má marketing v rozvoji podniku
  • ako sa tvorí rastová stratégia

V postupných krokoch si vysvetlíme:

  • základné pojmy
  • ciele marketingového systému
  • proces strategického plánovania
  • analýzu portfólia
  • ako marketing spolupracuje s ostatnými oddeleniami vo firme

Cieľom je položiť pevné základy pre ďalšie uvažovanie o marketingu - tak, aby ste si na nich mohli postaviť vlastnú prax.

E-book je súčasťou aj nášho Hero Hero, spolu s ďalším pútavým obsahom.

rok vydania
2025
počet strán
18
3 €
E-book cover placeholder

Chcem sa vzdelávať v marketingu. Kam sa ešte pozrieť?

Dekoračná ikona

Hero Hero platforma

Zvýšte svoj dosah s predplatným na Hero Hero – každý týždeň exkluzívne informácie, zákulisné príbehy, nové videá a interné vzdelávacie epizódy Marketing v praxi.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere podcast Marketing v praxi

Pustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý druhý štvrtok.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Online kurz Aby značka ožila™

Nacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.

ZISTI VIAC
Dekoračná ikona

Levosphere blog

Nepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a umysluplné. Prečítajte si naše blogy.

ZISTI VIAC