„Ako nájsť jedinečné meno pre moju značku?“
Strategický naming je odpoveďou, ktorú hľadáte. Výber názvu značky je naozaj veda, pretože okrem kreatívneho procesu musíte zohľadniť aj právne faktory. Nemusíte sa však báť. My vieme, ako na to, aby vaša značka niesla meno, ktoré si zapamätá každý.
rokov skúseností v marketingu
vymyslených názvov
hodín strávených pri klientskych stratégiách
stratégov v tíme
Pri procese tvorby pracujeme ako partneri a nezabúdame, že najdôležitejšou súčasťou ste vy. Preto sa meno musí páčiť ako cieľovej skupine, tak aj vám.
CHCEM NAMING01
V prvom kroku nám priblížite vašu značku a predstavíte vaše ciele a plány prostredníctvom holistického dotazníka.
02
Preskúmame trh, vymyslíme názvy s prihliadnutím na „dušu“ vašej spoločnosti, overíme dostupnosť domén a pozrieme sa aj na registračné známky.
03
V prezentácii vám ukážeme signifikantné názvy, ktoré by mohli reprezentovať vašu značku. Predostrieme vám odporúčania, ako sa stotožniť s novým názvom tak, aby ste ho niesli hrdo.
04
Uvedomujeme si, že výber názvu je citlivá vec a pokiaľ nesúzniete so žiadnym z vytvorených názvov, pokračujeme ďalej a navrhneme ďalšie možné názvy.
05
Keď už máte svojho favorita vybraného, povieme si, ako registrovať domény a registračnú známku.
Potrebu zmeniť meno značky som nadobudla už veľmi krátko po jej uvedení. Názov bol komplikovaný a silno žensky orientovaný, čo sa pri zaradení pánskych produktov ukázalo ako nevýhoda. Aj takto to môže dopadnúť, keď neprenecháte naming profesionálom. Do Levosphere som prišla s túžbou po novom mene a dostala som ucelenú a silnú stratégiu značky. Vrelo odporúčam každému, kto chce začať budovať svoje podnikanie na silných základoch.
Vedeli sme, že potrebujeme zmeniť názov značky a rovnako ako pri marketingovej stratégii, sme sa obrátili na Levosphere. Dostali sme množstvo perfektných názvov. K nim ešte prebehla konzultácia, ktorá nám pomohla pozrieť sa na naming zo strany zákazníka. Potom nám už bolo jasné, že náš nový názov bude hirou, ktorý na 100 % zapadol do konceptu marketingovej stratégie. Spoluprácu nie len na namingu, rozhodne odporúčame.
ZISTI VIAC„V Levosphere nám pomohli zadefinovať naše miesto na audio trhu, presne identifikovať cieľovú skupinu. Definovali štýl a smerovanie našej komunikácie a dokonca nás donútili zmeniť názov značky – čo spätne vnímame ako skvelé rozhodnutie. Bez ich know-how si neviem predstaviť efektívne fungovanie našej firmy.
ZISTI VIACSilnou stránkou tímu Levosphere je vynikajúca schopnosť načúvať klientovi, jeho skúsenostiam, potrebám a predstavám, resp. dlhodobému smerovaniu. Čo oceňujem je snaha Levosphere preniknúť hlbšie do daného trhového segmentu a všetky načerpané informácie stmeliť do pevného východiska pre tvorbu novej stratégie.
ZISTI VIACLevosphere sa podarilo vydolovať z nás to najlepšie a zhmotniť to do našej novej identity. Ľahkosť v komunikácií, počúvanie skutočných potrieb klienta, vypracovanie skutočne hĺbkovej stratégie prináša obrovskú pridanú hodnotu. Veľmi oceňujeme profesionalitu, hĺbku riešení a zákaznícky prístup.
ZISTI VIACDievčatá z Levosphere nám ukázali, čo sa deje v našom segmente a akú pozíciu na trhu vieme obsadiť s našou značkou. Pripravili nám stratégiu, ktorá je jedinečná len pre našu značku. Čaká nás síce dlhá cesta, ale vďaka stratégii vieme, kam kráčame a ako máme kráčať. Bolo to jedno z najlepších rozhodnutí.
Ako sa odlíšiť od konkurencie a získať lojalitu mojich zákazníkov?
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIACDokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?
ZISTI VIACČo ak mám názov, ale nie vizualitu? Silný názov potrebuje aj silnú vizuálnu identitu, ktorú vám vieme pripraviť tak, aby ste na trhu zažiarili.
ZISTI VIAC