V podcaste sa spolu rozprávame o tom, čo je to výkonnostný marketing, ako ho nastaviť a aký je jeho prínos.
„je dôležité mať nastavenú stratégiu STDC modelu“
Róbert Lelkes, ktorý pôsobí v Adscademy, sa zaoberá automatizáciou procesov, kampaní, personalizáciou a inováciami. V podcaste sa spolu rozprávame o tom, čo je to výkonnostný marketing, ako ho nastaviť a aký je jeho prínos.
Mnoho podnikateľov si myslí, že po tom, čo spustili svoj e-shop, ich práca skončila a ľudia sa im na neho nahrnú. Avšak potom musia robiť aktivity na to, aby naňho pritiahli ľudí, ktorí u nich nakúpia. A práve tu začína výkonnostný marketing.
„Pri výkonnostnom marketingu ide o to, aby sme dosiahli čo najlepšie výsledky z investície, akú dáme do kampaní. Hľadíme tam na návratnosť investície, akú dávame do kampaní. Cieľom je maximalizovať nie len výnosy, ale aj zisky.“
V rozhovore nám Róbert na praktických ukážkach vysvetľuje logiku STDC modelu. Je dôležité mu správne porozumieť, pretože cez neho získame odpoveď na to, akým spôsobom máme do výkonnostného marketingu investovať. Róbert dodáva, že „dôležité je mať nastavenú stratégiu STDC modelu, aby to dávalo zmysel, pretože taktika bez stratégie je zbytočná.“
V rozhovore sa ďalej dozviete:
čo znamená pojem výkonnostný marketing
aké všetky aktivity patria pod výkonnostný marketing
čo znamená life time value zákazníka a ako je prepojená s výkonnostným marketingom
aké 2 formáty sú vo výkonnostnom marketingu najefektívnejšie
aké je prepojenie medzi cieľmi výkonnostného marketingu a biznisovými cieľmi
čo je potrebné mať dobre vyriešené pred nastavovaním výkonnostného marketingu
aké metriky by sa mali sledovať
či sa dá v dnešnej dobe preraziť v e-commerce prostredí aj bez výkonnostného marketingu
či sa dá vybudovať silná značka iba v online prostredí
Róbert nám na záver odkazuje, aby sme sa nebáli veci skúšať a testovať. Pokiaľ si nie sme niečím istí, mali by sme osloviť ľudí, ktorí sa v tom vyznajú.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ