AKO NEPRÍSŤ O BUDGET: Kampaň nie je záchranné koleso

Silvia Žuffa, senior stratég v Levosphere, prezradí, prečo jedna kampaň ročne vám značku nevybuduje. Dozviete sa, ako správne nastaviť budget a čo pri plánovaní kampane nesmie chýbať.

„Značka sa nedá vybudovať len cez kampaň. Ak robíte jednu ročne a inak nič, nikdy sa to nestane.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Celú epizódu nájdete na LEVOSPHERE HeroHero kanáli.

Jedna kampaň ročne značku neurobí. A zľavy nie sú stratégia. Silvia Žuffa, senior stratég v Levosphere, vysvetľuje, prečo kampane nie sú záchranné koleso a ako sa dá v marketingu rýchlo prísť o veľký budget – aj s dobrým úmyslom. Netýka sa to len veľkých firiem, ale aj malých a osobných značiek. 

Na HeroHero pokračujeme napríklad aj o tom: - ako sa nespáliť na zle nastavenom rozpočte,

- čo nesmie chýbať v plánovaní kampane, - a ako sa to (ne)oplatí robiť „na istotu“.

👉 Celú epizódu si môžete vypočuť na https://herohero.co/levosphere

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ