Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
„Chyba, ktorú mnohé firmy robia je, že ich začne nudiť, to čo robia. Začnú mať pocit, že napríklad svoju červenú farbu už nemôžu vidieť - to znamená, že to práve začalo fungovať.“
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu značku, ktorá je synonymom pre kníhkupectvo. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
V podcaste sa dozviete:
Nezmeškajte túto inšpiratívnu epizódu, kde Michal Meško odhaľuje, ako budovať silnú značku a prečo je láska ku knihám kľúčom k ich úspechu.
Hosťom v našom podcaste môžete byť aj vy. Pošlite nám e-mail na adresu [email protected] a porozprávajte nám o sebe a téme, ktorú by sme spolu mali prediskutovať. Tešíme sa na vaše príbehy a názory!
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ