Rozprávame sa o tom, ako sa značke Curaprox podarilo na slovenskom trhu vybudovať silnú pozíciu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO.
„Úspech Curaproxu je výsledkom unikátneho produktu a marketingovej stratégie.“
Lucia Rabatinová, výkonná riaditeľka a Petra Papajová, vedúca marketingu stoja za úspešnou značkou Curaprox na slovenskom trhu. V podcaste sa rozprávame o tom, ako sa im darí držať silnú pozíciu na trhu. Venujeme sa aj téme strategického PREČO a o tom, akú dôležitosť hrá v budovaní značky.
V podcaste sa dozviete:
Ak ste si doposiaľ mysleli, že Curaprox je slovenská značka, nie ste sami - nie je to však pravda. Petra nám v rozhovore prezrádza, ako Curaprox vznikol a kto stojí za jej vznikom. V rozhovore nám prezrádzajú príbeh, ako sa im podarilo zo slovenského trhu vybudovať tretí najsilnejší trh pre značku Curaprox v medzinárodnom trhovom porovnávaní.
Na záver nám naše hostky v súvislosti s marketingom dávajú cenné odporúčania.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ