Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách.
„kreatívna práca v marketingu je znásilňovanie ľudskej tvorivosti“
Andrej Csino pracuje v reklame už takmer 20 rokov a od roku 2010 pôsobí ako spolumajiteľ a creative & strategy director v agentúre Core4 Advertising. Andrej nám poodhaľuje oblasť kreativity a prezrádza, ako to funguje vo veľkých značkách. V rozhovore nám odpovie aj na to, či je pravda to, čo sa traduje – že s kreativitou sa človek musí narodiť.
V rozhovore sa dozviete:
čo je to pre Andreja kreativita
či sa dá kreativita naučiť
ako prebieha proces kreatívy v agentúre a aká je tam úloha kreatívca a stratéga
ako prichádza Andrej na nápady
či má kreativita v reklame nejaké pravidlá, ktorých sa je potrebné držať
aký je recept na úspech dobrej kreatívy
Andrej hovorí, že ľudia si často o sebe myslia, že nie sú kreatívni. Hovorí o tom ako o sebapodceňovaní. Ďalej dodáva, že kreatívna práca v marketingu nie je vždy ideálna pre ich tvorivosť. To, či naozaj každý môže robiť kreatívca a prečo nie je vždy ideálna pre tvorivosť, sa dozvedáme v rozhovore.
„To, že dnes majú mladí k dispozícii mobily, v ničom tú cestu neuľahčuje. Pokiaľ nemáte naučenú teóriu, metódy ako s vecami pracovať, tak online je len nástroj, s ktorým neviete pracovať.“
Kreatívna práca má to totiž tiež svoje pravidlá, svoju teóriu a každá idea musí mať skúšku správnosti.
Čo nám odkazuje na záver:
Ľudia, ktorí majú vlastné firmy, by si mali uvedomiť, že treba investovať do kvalitných ľudí, lebo sa im to vráti. Ľudia, ktorí robia marketing, by si mali nájsť agentúru, s ktorou sa im hlavne bude robiť dobre. V spokojnej a dobrej spolupráci vznikajú väčšinu dobré veci. Kreatívcom a ľuďom z agentúr odporúča, že sa majú snažiť nepadnúť príliš hlboko do roboty a uvedomiť si, že kreativita a marketing sa dá aplikovať v živote v rôznych oblastiach.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ