Digitálna Univerzita - čo urobila, aby si získala svoju pozíciu vo vzdelávaní?

Vypočujte si podcast a dozviete sa, ako sa Jarovi Vojtechovskému podarilo z Digitálnej Univerzity vybudovať silnú značku.

„Vzdelávanie by mala byť neustála súčasť života“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Jaroslav Vojtechovský je vysokoškolský učiteľ na Fakulte Manažmentu UK. Založil Digital Marketing Club so zámerom pripravovať študentov na prax v oblasti online marketingu. Neskôr vznikla Digitálna Univerzita, ktorá spraví aj z úplného začiatočníka experta na digitálny marketing. V podcaste sa rozprávame o vzdelávaní, s ktorým je prepojená práve Digitálna Univerzita. Aj keď je témou vzdelávanie, pri počúvaní sa zaručene nudiť nebudete. Vypočujte si podcast a dozviete sa, ako sa Jarovi podarilo z Digitálnej Univerzity vybudovať silnú značku.

V podcaste sa dozviete:

  • prečo sa rozhodol založiť Digitálnu Univerzitu

  • ako pristupujú k teoretickej a praktickej výučbe

  • čo pomohlo k tomu, aby Digitálna Univerzita nadobudla na hodnote z pohľadu značky

  • či je ešte nejaká nadstavba nad štúdiom Digitálnej Univerzity

  • aký prvý krok by mali urobiť všetci, ktorí začínajú s marketingom

  • čo bolo zámerom na založenie klubu Digital Marketing Club a aký prínos má pre študentov

  • čo by urobil inak pri riadení značky Digitálna Univerzita

Jaro hovorí, že často vidí u začínajúcich, malých podnikateľov alebo u junior marketérov to, že si spravia e-shop, spustia si bannery a nad budovaním značky vôbec nerozmýšľajú. Potom narazia na to, že pokiaľ nemajú banner spustený, tak nákupy nejdú. Avšak túto problematiku si neuvedomuje človek, ktorý v tomto obore nie je doma. Je to téma, ktorá je podľa Jara veľmi dôležitá. V digitále je obrovská konkurencia a bez budovania brandu to nejde.

Na to, aby sme sa dopracovali k tomu, aby sme veci robili správne, je dôležité sa vzdelávať. Aj sám Jaro hovorí: „vzdelávanie by mala byť neustála súčasť života.“ Práve preto prišli na náš trh s kurzom Digitálna Univerzita, ktorá prináša komplexné a praktické vzdelanie v online marketingu. Za 5-ročné fungovanie si stihli vybudovať silnú pozíciu. Jaro dodáva, že prostredníctvom nej sa snažia pomáhať ľuďom, ktorí sa chcú v digitále rozvíjať, napĺňať ich ciele a vízie. Práve preto doslova študenta nútia, aby si po každej prednáške spravil domácu úlohu a pochopil všetkému.

Digitálna Univerzita ponúka komplexné vzdelanie. Avšak jeden človek nedokáže byť špecialistom na každú oblasť. Ako to vníma Jaro v nadväznosti na komplexnosť kurzu, nám prezrádza v rozhovore.

Čo nám odporúča na záver?

„Ľuďom, ktorí začínajú s marketingom, by som odporúčal, aby sa nebáli. Veľká časť našej práce pri nábore začiatočníkov, juniorov do vzdelávania v marketingu je uisťovanie, že sa nemajú báť a zvládnu to. Digitál je síce komplexný a sú tu aj technické veci, avšak nie každý bude programovať vo Wordpresse a pracovať s dátami. Marketing ponúka pestré spektrum aktivít, preto je možné si v ňom nájsť to, čo vás bude baviť a v čom budete dobrý.

Pokiaľ máte niečo, v čom chcete byť dobrý, niečo dosiahnuť, alebo máte v niečom problémy, nájdite si mentora a poraďte sa. Keď ideme na internet, je tam toho kvantum a človek e stratený. Práve preto sa potrebuje mentorovať.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ