Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii. V podcaste sa rozprávame o reklame z etického aspektu.
„reklama by mala byť pripravená s pocitom zodpovednosti voči spotrebiteľovi“
Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii. V podcaste sa rozprávame o reklame z etického aspektu. V prvej časti rozhovoru sa na to pozeráme z praktického hľadiska – čo to znamená, čo v reklame nesmie byť, čomu sa vyhýbať a aké najčastejšie chyby robia zadávatelia reklám. V druhej časti sa rozprávame o procese kontroly reklám a ako to celé vôbec funguje.
V podcaste sa dozviete:
Ako by mala vyzerať etická reklama
Kto vytvára Etický kódex
Prečo sa Etický kódex nevzťahuje na politickú reklamu
Aké základné etické pravidlá by mal každý jeden, kto tvorí reklamu, dodržať
Na čo sú spotrebitelia najviac citliví a či aj oni môžu posielať podnety na neetickú reklamu
Ako pristupovať k využívaniu superlatív ako najlepší, najlacnejší tak, aby to bolo etické
Ako vyzerá etická porovnávacia reklama
Kto preberá zodpovednosť za dodržiavanie kódexu
Ako prebieha posudzovanie reklamy či je, alebo nie je etická
Čo robiť v prípade, že si firma ktorá robí reklamu, nie je istá, či je eticky v poriadku, alebo nie
Eva nám na záver dáva radu v súvislosti s marketingom:
„Byť etickým je normálne. Etika by mala byť prirodzenou súčasťou reklamného bontónu.“
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ