Etika pre marketérov - ako má vyzerať reklama

Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii. V podcaste sa rozprávame o reklame z etického aspektu.

„reklama by mala byť pripravená s pocitom zodpovednosti voči spotrebiteľovi“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu, sa venuje problematike etickej samoregulácie reklamy a novým trendom v marketingovej komunikácii. V podcaste sa rozprávame o reklame z etického aspektu. V prvej časti rozhovoru sa na to pozeráme z praktického hľadiska – čo to znamená, čo v reklame nesmie byť, čomu sa vyhýbať a aké najčastejšie chyby robia zadávatelia reklám. V druhej časti sa rozprávame o procese kontroly reklám a ako to celé vôbec funguje.

V podcaste sa dozviete:

  • Ako by mala vyzerať etická reklama

  • Kto vytvára Etický kódex

  • Prečo sa Etický kódex nevzťahuje na politickú reklamu

  • Aké základné etické pravidlá by mal každý jeden, kto tvorí reklamu, dodržať

  • Na čo sú spotrebitelia najviac citliví a či aj oni môžu posielať podnety na neetickú reklamu

  • Ako pristupovať k využívaniu superlatív ako najlepší, najlacnejší tak, aby to bolo etické

  • Ako vyzerá etická porovnávacia reklama

  • Kto preberá zodpovednosť za dodržiavanie kódexu

  • Ako prebieha posudzovanie reklamy či je, alebo nie je etická

  • Čo robiť v prípade, že si firma ktorá robí reklamu, nie je istá, či je eticky v poriadku, alebo nie

Eva nám na záver dáva radu v súvislosti s marketingom:

„Byť etickým je normálne. Etika by mala byť prirodzenou súčasťou reklamného bontónu.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ