Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?

Rozprávame sa o kreatíve v komunikačnej stratégii a o tom, aký prínos dokáže značke urobiť.

„Kreativita je jeden z najsilnejších biznis nástrojov.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Peter Kontra je CEO v kreatívnej agentúre Wiktor Leo Burnett, v ktorej pre klientov pripravujú kreatívu od malých BTL kampaní až po veľké ATL kampane. Pracujú s kreativitou pre účely biznisu tak, aby biznisu pomáhala. V podcaste sa rozprávame o tom, čo robí dobrú kampaň dobrou a čo je v kreatíve a komunikačnej stratégii podstatné.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je rozdiel medzi marketingovou, brandovou a komunikačnou stratégiou
  • čo by mala obsahovať komunikačná stratégia
  • či je skôr mediálna alebo komunikačná stratégia
  • prečo dnes sa cela komunikácia posunula k purpose driven marketingu
  • ako často je vhodné robiť zmenu v kreatíve, či posune značky

Keď začíname stavať niečo nové, východiskom by pri tom mala byť brandová stratégia. Ideálne je pri nej vychádzať z rešpektovania biznis modelu a nejakej filozofie, s ktorou spoločnosť rezonuje. Peter radí, že až keď máme brandovú stratégiu, mali by sme sa pustiť do brandovej kampane.

Za posledné roky sa zmenil pohľad na marketing a budovanie značky. Pozornosť prešla od produktovo orientovaného princípu ku hodnotovej orientácii firiem. Čo to znamená pre spoločnosti, sa dozviete v rozhovore.

Peter nám odporúča na záver v súvislosti s marketingom:

“Treba akceptovať pridanú hodnotu kreativity pre biznis. Keď si povieme, že kreativita vie byť tým najsilenejším biznis nástrojom, a to bez ohľadu na to, či je to kreativita v reklame, alebo kreativita v produktovej inovácii, či cenovej, distribučnej časti. Treba pustiť kreativitu do firmy, pretože práve ona je podľa mňa tou skutočnou pridanou hodnotou a odlišovacím prvkom, ktorý dokáže posunúť biznis. Navyše netreba zabúdať, že marketing by mal ľuďom prinášať hodnotu a užitočnosť.”

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ