Kedy má zmysel robiť vlastný podcast?

Martin a Hana nám v podcaste hovoria o monetizácii a natívnej reklame v podcastoch. Tiež prezrádzajú, ako sa dá využiť reklama v podcastoch lepšie.

„To, čo odlišuje úspešný podcast od toho menej úspešného, je storytelling“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Martin Fenčák je spoluzakladateľ a producent produkčnej spoločnosti ZAPO a Hana Koblíšková v nej pôsobí ako zástupkyňa obchodného oddelenia. Vznik ZAPO - Zábava v podcaste pramení z nadšenia pre podcasty. Ich nadšenie pretrváva aj do dnešného dňa, pretože ZAPO je na trhu už vyše 4 rokov, počas ktorých neustále naberá na svojom raste.

Martin a Hana nám v podcaste hovoria o monetizácii a natívnej reklame v podcastoch. Tiež prezrádzajú, ako sa dá využiť reklama v podcastoch lepšie, než ju robiť ako reklamné spoty, ktoré musia zhrnúť všetky výhody a detaily v tridsiatich sekundách.

V podcaste sa dovziete:

  • ako sa zo sna o matke podcastov stala realita
  • prečo ZAPO muselo prejsť do strategicky plánovaného biznis modelu
  • aké vyhliadky majú podcasty do budúcna
  • aké parametre definujú úspešný podcast
  • a prečo podcastová komunita víta každý dobrý podcast

ZAPO začínalo ako obývačkový startup na dvoch hlavných podcastoch, vďaka ktorým sa im podarilo dosiahnuť prvé 2 milióny vypočutí. Následne sa ich rodina podcastov začala rozrastať. 

V podcaste odhaľujeme prečo komunita podcastov neustále rastie a teší sa z dobrých nových podcastov. Nie každý podcast je však aj úspešný. Čo všetko preto musíme zvážiť, pokiaľ chceme porovnať úspešnosť podcastov?

Na záver nám v súvislosti s marketingom Hana a Martin odporúčajú, aby klienti dôverovali kreatíve. Pretože každý si zo svojej profesie nesie nejaké klapky na očiach a je v danej veci príliš hlboko. Hana a Martin nás preto povzbudzujú, aby sme boli otvorení návrhom. A pokiaľ človek robí čokoľvek, ale s vášňou, tak si to svojho fanúšika nájde.

A ak sa chcete dozvedieť, vďaka komu je ZAPO v súčasnosti úspešné, vypočujte si našu bonusovú otázku.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ