Kreatíva vs. Kreativita a kampaň Dedoles

Radovan Andrej Grežo je freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za kampaňou Dedoles. Rozoberáme s ním nielen kampaň, ale aj kreatívu a kreativitu.

„Kreativita nie je nič iné ako nové spojenie starých prvkov.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles - Škrečky v ponožkách, hovorí: ”Keď je človek kreatívny, tak z toho bude kreatíva."

V podcaste rozoberieme nielen kampaň Škrečky v ponožkách, ale hlavne krásnu a obľúbenú tému kreatíva, ale aj schopnosť, ktorá ju podmieňuje - ľudskú kreativitu. Prediskutujeme, aký je medzi nimi rozdiel, čo ich podmieňuje a či sa dá kreativita naučiť a čím ju podporíme. Radovan hovorí: "Kreativita nie je nič iné, ako spájanie, nové spojenie starých prvkov, nič nie je úplne kreatívne. Všetko vychádza z niečoho, čo už sme predtým videli. Kreatíva je výstup kreativity, nápad pre kampaň."

Dozviete sa, aké parametre musí spĺňať úspešná a funkčná kampaň a čo by mala dobrá kreatíva obnášať. Opýtali sme sa aj „na telo“, či kreatívec robí kampaň pre seba, aby prípadne získal ocenenie, alebo pre klienta, aby kampaň fungovala. Rovnako, čo najlepšie v reklame funguje, proces vzniku reklamnej kampane a práce jednotlivých zložiek, ktoré na nej pracujú a ich dôležitosť v procese.  Radovan zdôrazňuje dôležitosť briefu od klienta, od ktorého sa stratég a neskôr kreatívec odrazí.

Radovan v podcaste ďalej priblíži:

  • rozhodovanie o nápade, strategickú a nestrategickú komunikáciu

  • ako zachovať koncept kampane a ako je dôležitá schopnosť zjednodušovania vecí a skupinové označenie

  • ako sa „boduje“ na kreatívnych súťažiach v reklame

  • ako sa posudzuje funkčnosť kreatívy a či sa dá merať

  • či má reklama schopnosť zvyšovať cenovú elasticitu

  • vzťah reklama a vplyv na predaj

  • ako sa dostali ku kampani pre Dedoles, aké bolo zadanie, ako si s ním poradili

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ