Radovan Andrej Grežo je freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za kampaňou Dedoles. Rozoberáme s ním nielen kampaň, ale aj kreatívu a kreativitu.
„Kreativita nie je nič iné ako nové spojenie starých prvkov.“
Radovan Andrej Grežo, úspešný freelance Creative Director a copywriter, ktorý stojí za aktuálnou kampaňou Dedoles - Škrečky v ponožkách, hovorí: ”Keď je človek kreatívny, tak z toho bude kreatíva."
V podcaste rozoberieme nielen kampaň Škrečky v ponožkách, ale hlavne krásnu a obľúbenú tému kreatíva, ale aj schopnosť, ktorá ju podmieňuje - ľudskú kreativitu. Prediskutujeme, aký je medzi nimi rozdiel, čo ich podmieňuje a či sa dá kreativita naučiť a čím ju podporíme. Radovan hovorí: "Kreativita nie je nič iné, ako spájanie, nové spojenie starých prvkov, nič nie je úplne kreatívne. Všetko vychádza z niečoho, čo už sme predtým videli. Kreatíva je výstup kreativity, nápad pre kampaň."
Dozviete sa, aké parametre musí spĺňať úspešná a funkčná kampaň a čo by mala dobrá kreatíva obnášať. Opýtali sme sa aj „na telo“, či kreatívec robí kampaň pre seba, aby prípadne získal ocenenie, alebo pre klienta, aby kampaň fungovala. Rovnako, čo najlepšie v reklame funguje, proces vzniku reklamnej kampane a práce jednotlivých zložiek, ktoré na nej pracujú a ich dôležitosť v procese. Radovan zdôrazňuje dôležitosť briefu od klienta, od ktorého sa stratég a neskôr kreatívec odrazí.
Radovan v podcaste ďalej priblíži:
rozhodovanie o nápade, strategickú a nestrategickú komunikáciu
ako zachovať koncept kampane a ako je dôležitá schopnosť zjednodušovania vecí a skupinové označenie
ako sa „boduje“ na kreatívnych súťažiach v reklame
ako sa posudzuje funkčnosť kreatívy a či sa dá merať
či má reklama schopnosť zvyšovať cenovú elasticitu
vzťah reklama a vplyv na predaj
ako sa dostali ku kampani pre Dedoles, aké bolo zadanie, ako si s ním poradili
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ