LAIK V PRAXI: Podľa čoho vieme povedať, že značka je úspešná?

Rozhovor o tom, že aj veľké značky musia konzistentne a neustále budovať svoju značku a pravidelne ju revitalizovať.

„Značka je všetko, čo sa vynorí v hlave zákazníkovi, keď sa povie jej názov.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Podľa čoho vieme jasne určiť a povedať, že je značka úspešná? Možno by ste si mysleli, že táto otázka je vhodná len pre veľké mená ako Barbie, či Coca-Cola, no je to výborná otázka aj pre malé biznisy, ktoré svoju značku doteraz nebudovali a nevnímali ju ako hodnotu. V tretej epizóde série Laik v praxi sme preto priniesli tému budovania značky a úspechu, ktorý s ňou priamo úmerne súvisí.

V podcaste sa dozviete:

  • ako súvisí značka s úspechom podnikania
  • kritériá, kedy vieme hovoriť o značke ako o úspešnej
  • čo definuje značku z pohľadu zákazníkov a akú rolu v budovaní značky hrá marketing

Ako však začať s budovaním značky a kedy môžem očakávať viditeľné výsledky? A čo ak už svoju značku budujem a nemá to efekt? Budovanie značky je proces na 3-5 rokov, pretože zázraky sa cez noc neudejú. Ak svoju značku budujete a nevidíte výsledky je dôležité ju revitalizovať. Ako však ostať konzistentný v budovaní značky a dotiahnuť ju k úspešnosti? Dozviete sa v rozhovore. V sérii Laik v praxi odpovedáme na laické otázky v marketingu aj biznise. Spovedá nás Vivian. Vypočujte si aj prvú a druhú epizódu.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ