Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

Malinna našla svoju jedinečnosť na preplnenom trhu kozmetiky. Tea prezrádza, ako na ňu prišli a čo je ich unikát.

„cítili sme povinnosť, dostať do sveta naše produkty, mali sme veľké odhodlanie“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Tea Kerla má na starosti manažment a PR značky Malinna, ktorej cieľom je „zdravá bunka“.  Je to značka organickej kozmetiky a výživových doplnkov, ktoré sú vyrobené na základe unikátnych formúl so zameraním na posilnenie imunity a autoregeneračných procesov v organizme.

V podcaste sa dozviete:

  • aký je príbeh za značkou Malinna

  • či bola skôr značka, alebo produkty

  • ako pristupujú k unikátnosti ich produktov

  • ako napĺňajú motto „krása prichádza z vnútra“

  • prečo začali organizovať offline stretnutia a ako im pomohli

  • prečo sa rozhodli nebyť v klasických drogériách

  • ako pristupujú ku komunikácii svojej značky a aké všetky nástroje využívajú

Mohlo by sa zdať, že segment kozmetiky je vysoko saturovaný a je ťažké v ňom preraziť. A aj to tak je. Pokiaľ značka nepríde s niečím zaujímavým, odlišným, je vysoko pravdepodobné, že sa na trhu dlho neudrží. Značka Malinna je presne tým príkladom, že keď sa dá značke jedinečný odtlačok, tak vynikne z davu. Tea nám v rozhovore prezrádza, ako prišli k svojej jedinečnosti a ako pristupujú k budovaniu svojej značky. Rozhovor je zaujímavý určite nie len pre milovníkov kozmetiky, ale aj pre tých, ktorí sa radi inšpirujú nekonvenčnými značkami.

Tea hovorí, že značka a jej identita začali vznikať spontánne. Nikdy nešli do toho s tým, že idú vymýšľať stratégiu a predávať produkty. Išlo tam skôr o nadšenie z produktov a z ich unikátnosti. Cítili to doslova ako ich povinnosť, aby ich dostali do sveta. V čom je ich unikátnosť a ako k nej prišli, sa dozviete v rozhovore.

Tea odkazuje v súvislosti s marketingom:

„Ak niečo predávate, alebo ponúkate, tak dávajte maximálnu kvalitu. Na dnešnom marketingu sa mi nepáči prvoplánové pretláčanie predaja. Odporučila by som skôr hľadať si cesty, ako dať pridanú hodnotu človeku ku produktu, alebo službe a nekonvenčnejšie rozmýšľať.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ