MARKETINGOVÁ STRATÉGIA: Od chaosu k výsledkom

Marketingová stratégia nie je len formalita, ale kľúčový nástroj pre rast firmy. Skúsený marketingový stratég Ondřej Vácha vysvetľuje, čo všetko by mala kvalitná stratégia obsahovať a prečo nestačí “onepager”. Poradí aj ako sa vyhnúť slabým agentúrnym výstupom, preberieme rolu umelej inteligencie pri tvorbe stratégie, najčastejšie chyby agentúr a to, ako správne nastaviť marketingový rozpočet medzi brand a výkon.

„Bez stratégie je to ako šoférovať so zaviazanými očami – skôr či neskôr nabúrate.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Čo je marketingová stratégia a prečo ju firmy často podceňujú? So skúseným stratégom Ondřejom Váchom sme si posvietili na to, ako zo stratégie spraviť silný nástroj, nie len zdrap papiera. Ondřej ako stratég s 20-ročnou praxou otvorene hovorí o najčastejších chybách, cene kvalitnej stratégie, aj o tom, ako mu pri práci pomáha umelá inteligencia. Vysvetlí tiež, prečo je viesť firmu bez stratégie ako jazdiť autom so zaviazanými očami – a kto vám ich môže rozviazať.

V epizóde sa dozviete aj: 

  • Čo všetko by mala kvalitná marketingová stratégia obsahovať a prečo sa nezmestí na jednu A4 alebo do jednej vety.
  • Aké chyby robia agentúry pri tvorbe stratégií a ako sa im klient môže vyhnúť.
  • Kedy a ako má zmysel využívať AI nástroje (napr. ChatGPT, Perplexity) pri tvorbe stratégie.
  • Ako efektívne rozdeliť rozpočet medzi brand a performance marketing.

Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero

Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ