Marketingová stratégia nie je len formalita, ale kľúčový nástroj pre rast firmy. Skúsený marketingový stratég Ondřej Vácha vysvetľuje, čo všetko by mala kvalitná stratégia obsahovať a prečo nestačí “onepager”. Poradí aj ako sa vyhnúť slabým agentúrnym výstupom, preberieme rolu umelej inteligencie pri tvorbe stratégie, najčastejšie chyby agentúr a to, ako správne nastaviť marketingový rozpočet medzi brand a výkon.
„Bez stratégie je to ako šoférovať so zaviazanými očami – skôr či neskôr nabúrate.“
Čo je marketingová stratégia a prečo ju firmy často podceňujú? So skúseným stratégom Ondřejom Váchom sme si posvietili na to, ako zo stratégie spraviť silný nástroj, nie len zdrap papiera. Ondřej ako stratég s 20-ročnou praxou otvorene hovorí o najčastejších chybách, cene kvalitnej stratégie, aj o tom, ako mu pri práci pomáha umelá inteligencia. Vysvetlí tiež, prečo je viesť firmu bez stratégie ako jazdiť autom so zaviazanými očami – a kto vám ich môže rozviazať.
V epizóde sa dozviete aj:
Bonusový materiál od Levosphere nájdete na našom Herohero.
Lístky na 6. ročník Medzinárodného kongresu rodinných firiem, ktorý sa bude konať 18. - 19. 9. 2025 v Hoteli Château Bela, kúpite tu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ