Otvorte si myseľ! Vizuálna identita značky nie je o logu

V podcaste sa rozprávame o identite vo fashion biznise, ktorý je pestrý, no preplnený.

„v top fashion biznise vládne nespútanosť, v mainstreame ohraničenosť“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy Google

V podcaste nájdete

Mikina Dimunová sa venuje tvorbe identít pre rôzne značky. Zameriava sa na ambiciózne prémiové značky, ktoré chcú mať globálny prienik. V podcaste sa rozprávame o identite vo fashion biznise, ktorý je pestrý, no preplnený. Nájdeme tu takmer všetko, avšak stále je dôležité sa vedieť odlíšiť. To je pre mnohé značky veľkou výzvou. Mikina nám rozpráva o tom, ako to vyzerá s vizuálnou identitou vo fashion biznise, ako sa vyvíja a dá nám aj tipy ako na tvorbu úspešnej vizuálnej identity.

V rozhovore sa dozviete:

  • čo rozumieme pod pojmom vizuálna identita

  • čo špecifické v rámci identity môže mať značka

  • ako Mikina pristupuje k tvorbe identity

  • ako je identita naviazaná na budovanie značky

  • aké praktické využitie má identita pre spoločnosť

  • čo môže byť akcentom značky, čo ju odlíši spomedzi konkurencie

  • ako dôležité sú trendy vo fashion biznise

Mikina hovorí, že na identite ju baví to, že ju môžeme hľadať kdekoľvek. Vôbec to nemusí byť logo, ako si to väčšinou ľudia predstavujú. Môže to byť len niečo verbálne. Už len to, že nám rezonuje nejaké meno, je identita. Bez vizuálnej identity sa však nezaobídu veľké firmy, ktoré potrebujú, aby ich ľudia vnímali cez nejaké prvky. Dôležité je, aby tieto prvky vyjadrovali koncepciu značky. Zaujímavým prvkom identity môže byť napríklad vôňa značky. Tá je podľa Mikiny rovnako dôležitá ako je jej spôsob prejavu.

V podcaste sa rozprávame aj o identite vo fashion biznise. V top fashion biznise funguje nekonečná kreativita a nespútanosť, v mainstreame je to však viac ohraničené. Mikina prezrádza, že vo fashion brandoch sa nemusíme báť prinášať nové elementy počas trvania života značky. O tom, ako pristupovať ku identite vo fashion biznise a čo v nej najviac funguje, nám Mikina prezrádza v podcaste.

Mikina nám na záver odporúča: „Viac sa riadim intuíciou a kontextom ako tým, čo si prečítam v knihách. Knihy nám slúžia na to, aby sme si povedali, čo u nás funguje a čo zase nie.“

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ