Keď predávate, nepredávate len produkt – predávate príležitosť, ktorá so sebou nesie emócie a hodnoty. Zistite, ako značky budujú hodnotu cez koncept Brand Momentum.
„Nepredávate produkt, predávate emóciu, pocit a príležitosť.“
Anka a Naďa odhaľujú, ako pomocou konceptu, založeného v Levosphere, Brand Momentum dokážu značky využiť príležitosti na vytváranie silnej hodnoty. Diskutujú, prečo emócie a načasovanie zvyšujú atraktivitu produktov, a zdieľajú praktické tipy na identifikáciu príležitostí.
Čo sa dozviete:
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ