Princípy úspešnej marketingovej stratégie

Rozprávame sa o marketingovej stratégii, jej princípoch a jednotlivých krokoch.

„Ak ľudia v spoločnosti pracujú s rovnakou víziou, spoločnosť naberá na hybnej sile“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Anka a Naďa boli hostkami v rozhovore Marketingové digiTALKy, ktoré zastrešuje Digitálna Univerzita. Spoločne sa rozprávali o princípoch úspešnej marketingovej stratégie. V rozhovore padli zaujímavé otázky od poslucháčov, preto sme sa ho rozhodli uverejniť aj medzi naše podcasty Marketing v praxi.

V podcaste sa dozviete:

  • kto je to stratég
  • aký by stratég mal byť
  • prečo sa komunikačná stratégia nedá považovať za marketingovú stratégiu
  • aké sú základné princípy marketingovej stratégie
  • a prečo je cieľ jedným z najdôležitejších faktorov pri stratégii

Anka s Naďou v rozhovore prezrádzajú, že marketingové oddelenie je srdcom spoločnosti a čokoľvek, čo vytvorí, ovplyvňuje celú spoločnosť. Tiež hovoria o tom, že marketingová stratégia nemusí byť len o číslach. Všetci vo firme smerujú k jednému cieľu a pracujú na rovnakej veci. Ak pracujú s rovnakým poslaním a víziou, vtedy naberá spoločnosť na svojej hybnej sile.

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ