Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?

Rozhovor o kľúčových momentoch, ktoré posunuli značku zo zľavového portálu na zážitkovú a inšpiratívnu značku.

„Musíte vedieť, kto je vaša cieľová skupina a kde sa nachádza.“

Vypočujte si podcast na vašej obľúbenej platforme:

Odznak podcastovej platformy AppleOdznak podcastovej platformy SpotifyOdznak podcastovej platformy GoogleLogo platformy Youtube

V podcaste nájdete

Martin Hrubý je brand director významnej českej značky Slevomat. V podcaste nám rozpráva o tom, aké kľúčové momenty pomohli transformovať imidž značky - zo značky, ktorá ponúka masívne zľavy na značku, ktorá je inšpiratívna a zážitková. V súlade s tým bola tento rok spustená kapaň, ktorá to mala podporiť. Ako k nej pristúpili, nám Martin odpovedá v rozhovore. V podcaste sa tiež dozviete:

  • aké atribúty značky si Slevomat merá
  • či im názov, v ktorom ostalo slovo zľava, nebránil v zmene pozicioningu
  • čo bolo cieľom novej kampane
  • ktoré komunikačné kanály im pomáhajú v budovaní značky

Anka a Naďa pri nahrávaní podcastu

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.

Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať

preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)

ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ