Rozprávame sa s Dominikom Hamajom o tom, aká je budúcnosť na trhu práce, aké skúsenosti by nám nemali chýbať a ako by mali zamestnávatelia zaujať mladých ľudí. V druhej časti rozhovoru sa dostávame aj k tomu, ako pristupovať k získavaniu sponzorov a partnerstiev.
„generácii Z musí dávať práca zmysel“
Dominik Hamaj, spoluzakladateľ SAIDE, má ako mladý človek bohaté skúsenosti s uplatňovaním sa na trhu práce a stojí za konferenciami Be Ready, ktoré pomáhajú stredoškolákom pripraviť sa na budúci svet práce. Dominik nám v rozhovore hovorí nie len o tom, aká je budúcnosť na trhu práce, ale prezrádza aj to, aké skúsenosti by nám nemali chýbať a ako by mali zamestnávatelia zaujať mladých ľudí. V druhej časti rozhovoru sa dostávame aj k tomu, ako pristupovať k získavaniu sponzorov a partnerstiev.
Dominik nám počas rozhovoru spomína, že na trh prichádzajú častokrát absolventi, ktorí nemajú potrebné zručnosti a často nevedia, čo chcú robiť. Mnohým z nich chýba jedna zásadná zručnosť. V podcaste nám Dominik prezrádza, o akú zručnosť ide.
Faktom je, že pre staršiu generáciu je ťažšie zaujať tú mladšiu generáciu. V mnohých veciach máme zmýšľanie ešte o 20 rokov dozadu, no doba sa zmenila a s tým aj hodnoty a potreby mladých ľudí. Ako sa s tým vysporiadať a aká jedna vec je pre súčasných mladých ľudí najdôležitejšia, nám prezrádza Dominik v rozhovore.
V podcaste sa ďalej dozviete:
aká je situácia na trhu práce z hľadiska mladých ľudí a ako sa bude trh vyvíjať
čo majú robiť zamestnávatelia, ktorí nevedia obsadiť pozície vhodnými ľuďmi
ktoré skúsenosti by mali mladí ľudia naberať
čo je najväčšou hnacou silou mladých ľudí
kde a ako sa hľadajú sponzori, partneri a na čo počúvajú
ako sa pristupuje k faktu, že už dnes máme pozície, ktoré sa nedajú študovať, ale sú žiadané
čo Dominik odporúča mladému človeku, ktorý je zapálený pre myšlienku robiť konferenciu, osvetu, alebo OZ
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania, alebo reklamy v našom podcaste.
Chceme naše podcasty vylepšovať a prinášať vám taký obsah, ktorý vás bude baviť aj vzdelávať
preto by sme sa radi dozvedeli na nich váš názor. Každá spätná väzba - pozitívna, či konštruktívna, nás poteší. :)
ČO MÔŽEME ZLEPŠIŤ