Enebire hero

Enebire

Zakladateľ Enebire túžil vybudovať značku, ktorá bude zrkadliť jeho autentické odhodlanie pomáhať ľuďom zlepšovať a udržiavať svoje zdravie. Chýbala mu však stratégia, ktorou by sa k svojej vízii dopracoval. Dnes značka pomáha komplexnejším spôsobom ako len predajom výživových doplnkov.

Ako na odlišnosť v kompetitívnom prostredí výživových doplnkov?

Trh je zaplavený rôznymi formami vitamínov. Dá sa v takomto kompetitívnom prostredí vôbec odlíšiť? Samozrejme, že áno! Kľúčom je Biznis Marketingová Stratégia™ založená na dôkladnom insighte spotrebiteľov a hĺbkovej analýze trhu.

Odpoveďou je Biznis Marketingová Stratégia™

Proces sme začali dôkladným spoznaním zakladateľov spoločnosti Enebire. Prostredníctvom hĺbkových rozhovorov sme odhalili ich vášeň pre pomoc ľuďom a to tým, čo vedia robiť najlepšie. Nechcú „len“ predávať vitamíny – ich cieľom je poskytovať výrobky, ktoré skutočne účinkujú, a tým vrátiť pomoc, ktorú kedysi sami dostali.

Taktiež sme sa dozvedeli, že Enebire má svoju vlastnú metódu pre výrobu doplnkov. Sú vyrábané s prihliadnutím na to, aby sa v nich nachádzali všetky prírodné látky, ktoré prospievajú ľudskému telu a mysli a odstránené tie, ktoré sú navyše alebo priamo škodia.

Enebire intro

Po spoznaní zakladateľov, sme sa dostali k prvému analytickému kroku – analýze makroprostredia, ktorá tvorí pevný základ pre porozumenie potrebám a očakávaniam spotrebiteľov. Vďaka makro analýze sme získali cenný insight, náhľad do mysle spotrebiteľa o tom, ako populácia vníma zdravie – všetci chcú byť zdraví, ale málokto je na tom odhodlaný dlhodobo a aktívne pracovať. A čo viac, dôsledky si často krát uvedomíme, až keď nastane problém, ktorý vytvorí prekážky v našom každodennom živote.

Pokračovali sme vypracovaním rozsiahlej konkurenčnej analýzy. V tomto procese sme zistili, že hoci na trhu existuje množstvo konkurenčných produktov, je málo takých, ktorí aktívne pracujú s insightom spotrebiteľa a ešte menej využívalo emóciu, ktorá sa s insightom spájala. Práve vyvolanie emócie u spotrebiteľa a jej prepojenie na značku je esenciálne pre budovanie špecifickej pozície na trhu.

Enebire adaptácie

Na základe získaných poznatkov sme sformulovali stratégiu, ktorá odpovedala na insight spotrebiteľa. Enebire verí, že zdravie a jeho vnímanie sú pod našou kontrolou. Preto, pomáha otáčať postoj ľudí k svojmu zdraviu tak, aby sa mohli ponoriť do života hlbšie a udržať si jeho plynulosť.

Špeciálnemu prístupu k výrobe doplnkov sme v spolupráci so zakladateľmi vytvorili názov - TOVIUM method™. Pomocou tejto metódy Enebire separuje nežiaduce a kompenzuje chýbajúce. V živote, postupnou elimináciou nežiadúcich zlozvykov a kompenzovaním prospešnými návykmi a v produktoch, separáciou škodlivých látok a kompenzáciou tými prospešnými. Tým vytvára rovnováhu.

Ako sme Biznis Marketingovú Stratégiu™ pretavili do obrazu?

Odpoveďou je Branding & Rebranding

Vo vizuálnej identite sa zameriavame na celistvosť, dokonalosť a večnosť. Logo tvoria okrúhle písmená e – pretože kruh je symbol, v ktorom neustále prúdi energia, nemá začiatok ani koniec. Identita je inšpirovaná prírodou, ktorá je symbolizovaná špirálou, rastlinami, vodou a horami, matematikou, ktorá je v tomto prípade prezentovaná existenčným kvantifikátorom, otočeným – ∃ a vedou, ktorá je vyjadrená DNA špirálou, elipsou a pohybom elektrónu.

Rovnováha pretavená do brand kódu prístupu značky – Tovium metódy. Separujeme nežiaduce a kompenzujeme chýbajúce. Spojením symbolu kruhu symetricky predeleného na polovicu ukazujeme celistvosť a rovnováhu, ktorú táto metóda prináša.

Enebire pečať

Photo guidlines odrážajú claim značky „Reverse the approach to your life“. Reverse je zmena, otočenie postoja, tak, aby sme svoj život zmenili k lepšiemu a posunuli ho k plynulosti a jej udržaniu. Kľúčový vizuál spája fotografie ľudí s produktmi Enebire. Obraz je rozdelený symetricky, podľa potreby.

Čo o nás povedali?

„Sme veľmi spokojní so spoluprácou s Levosphere. Páči sa nám ich profesionálny, inovatívny a kreatívny prístup ku projektom, ktoré sme im zadali. Pomohli nám vypracovať kvalitnú stratégiu a vizuálnu identitu pre našu značku. Spolupráca sa nám osvedčila, a preto s Levosphere spolupracujeme aj pri ďalších etapách rozvoja našej spoločnosti a značky.“

Pavol Mišenka, zakladateľ značky Enebire

Potrebujete aj vy nájsť odpovede na vaše biznis otázky? Príklad Enebire a mnohých ďalších je ukážkou toho, že stratégia ponúka odpovede na rôzne biznis otázky. Ozvite sa nám a vypracujeme vám Biznis Marketingovú Stratégiu™, ktorá vám zodpovie tie vaše.