Ak máte vášeň pre marketing, kniha Levosphere – Marketing v praxi by vo vašej knižnici určite nemala chýbať. Je to úderný sprievodca celým marketingovým spektrom. Získate vďaka nemu komplexný pohľad na marketing. A to cez príbehy marketingových odborníkov.
Vyskúšajte knihu Levosphere – Marketing v praxi
Kniha, ktorá vás prinúti zamyslieť sa nad marketingom a podnikaním. Obsahuje 26 spracovaných inšpiratívnych rozhovorov s odborníkmi z oblasti marketingu. Jednotlivé kapitoly sme obohatili o naše osobné vstupy a venujú sa piatim okruhom v marketingu – stratégia, značka, komunikácia, obchod a marketing, a pridali sme aj úspešné príbehy lokálnych značiek.
01
Všetky prvky marketingového mixu 4P sú rovnako dôležité. Ako pristupovať ku každému z nich nám prezradila Magdaléna Čevelová. Vypočujte si ukážku kapitoly.
02
Na túto otázku a mnohé iné odpovedal Martin Krajniak z prieskumnej agentúry Kantar. Vypočujte si ukážku kapitoly.
03
Ako tvoriť natívnu reklamu, distribuovať ju smerom k ľuďom a v čom spočíva jej sila? To prezradil Filip Kuna zo Strossle. Vypočujte si ukážku kapitoly.
04
Na to, aké sú špecifiká našej spoločnosti z pohľadu sociológie, odpovedá sociológ Michal Vašečka. Vypočujte si ukážku kapitoly.
„Existuje nejaká kniha, ktorá mi zodpovie moje biznis-marketingové otázky?“
Vyskúšajte našu knihu Levosphere – Marketing v praxi.
Ak máte vášeň pre marketing, naša kniha Levosphere – Marketing v praxi by vo vašej knižnici určite nemala chýbať. Pozostáva z našich 26 spracovaných inšpiratívnych podcastov s odborníkmi z oblasti marketingu, ktorých skúsenosti vás prinútia zamyslieť sa nad marketingom i podnikaním.
Jednotlivé kapitoly sme obohatili o naše osobné vstupy a venujú sa piatim okruhom v marketingu – stratégia, značka, komunikácia, obchod a marketing a pridali sme aj úspešné príbehy lokálnych značiek.
Nacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.
ZISTI VIACPustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý štvrtok.
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIACNepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a zmysluplné. Prečítajte si naše blogy.
ZISTI VIAC