Už ste niekedy premýšľali, prečo máme denne chodiť 10 000 krokov, zásnubný prsteň býva diamantový a Santa Claus je červený? Prečo IKEA nemá žiadne okná, Pepsi mala kedysi šiestu najväčšiu armádu sveta, Lidl si otvoril reštauráciu a vyprážané kura z KFC je v Japonsku tradičným štedrovečerným jedlom? Čo má spoločné pivo Guinness so svetovými rekordmi? Objavte neznáme príbehy 52 úspešných značiek.
My sme presvedčení, že úplne každého z nás! Pokojne aj nevedomky. Príbehy, ktoré sme zozbierali sú dôkazom, že niektoré reklamy sa stali už zvykmi, štandardmi či normami, s ktorými žijeme, akceptujeme ich a dokonca sa nám páčia.
01
Filip dlhé roky vyhľadáva a zbiera často neznáme, no výnimočné príbehy úspešných značiek. Marketéri, ktorí jeho tvorbu sledujú na sociálnych sieťach a prostredníctvom newslettrov, už určite vedia, že v knihe ich čaká len to najlepšie.
02
Spolu s Lenkou nazbierané príbehy obohatili o nové poznatky, pridali k nim pár nepoznaných historiek a napísali knihu, ktorá však nie je určená len odborníkom z marketingu. Práve naopak.
03
Pre čitateľov, ktorí si z deja chcú vziať aj niečo viac, je na konci každej kapitoly pripravená inšpirácia aj miesto na poznámky. Takisto tam nájdete stránku s doplňujúcimi obrázkami, videami a ďalšími informáciami.
04
Kniha je skvelým tipom na darček pre každého, kto má rád skryté tajomstvá obľúbených značiek či vecí, ktoré denne využíva, sleduje, navštevuje či konzumuje.
Reklama môže byť aj zábavná, inšpiratívna a zaujímavá. A práve takú nájdete v našej knihe.
Objavte nepoznané príbehy známych a úspešných značiek.
Príbehy v knihe zaujmú každého, kto je zvedavý, čo má spoločné výrobca pneumatík Michelin s tými najlepšími svetovými reštauráciami, prečo je IKEA nadizajnovaná ako jedno veľké bludisko, prečo organizátorom Tour de France boli noviny, a prečo vám Red Bull dáva krííídla s troma í a nie len jedným.
Dozviete sa aj, že ľudia odmietali, priam neznášali, všetky vynálezy, ktoré nám dnes prídu také normálne ako dýchanie. Prvú vodičku auta pokladali za bosorku, splachovacie záchody boli podľa ľudí maximálne nehygienické a nákupné vozíky ich urážali. A mnoho ďalšieho.
Nacvičte si, ako na branding. Vďaka online kurzu pochopíte princípy marketingu.
ZISTI VIACPustite si cennú dávku marketingovej praxe a vedomostí každý štvrtok.
ZISTI VIACChcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?
ZISTI VIACNepíšeme len o reklame. Nie vždy je to ľahké čítanie. Ale vždy je hodnotné a zmysluplné. Prečítajte si naše blogy.
ZISTI VIAC