Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Jindřich Fáborský hovorí o svojom prístupe k práci i stretnutí s marketingovými velikánmi Markom Ritsonom a Byronom Sharpom. Zdieľa tiež svoj názor na marketing, AI a význam stratégií pre malé firmy, ktoré často fungujú intuitívne bez jasnej stratégie.
Anka a Naďa rozoberajú positioning značiek. Vysvetľujú, čo positioning znamená, prečo nestačí len "jedna veta" a ako správne nastavenie môže ovplyvniť úspech značky.
Peter Chodelka (Podnicast) a Blažej Černák, spoluzakladatelia štúdia Brept. Rozprávame sa o tom, kedy má firemný podcast zmysel, na čo si dať pozor a prečo je autenticita kľúčová.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
V špeciálnej epizóde nahranej naživo z predstavenia značky GUDVIO sa dozviete, ako vzniká značka od nuly, prečo je stratégia kľúčová a kedy klient cíti, že „je to ono“.
Keď predávate, nepredávate len produkt – predávate príležitosť, ktorá so sebou nesie emócie a hodnoty. Zistite, ako značky budujú hodnotu cez koncept Brand Momentum.
Jan Šolta, Head of Shopping Experience v Cocoon Prague, rozoberá spolu s Ankou a Naďou svet shopper marketingu – od prešľapov po úspechy. Prečo je shopper kľúčový, čo funguje a aké tipy vám môžu pomôcť uspieť? Dozviete sa viac v epizóde!
Naďa a Anka spomínajú na ikonické vianočné kampane, ktoré spájajú emócie so sviatočnou atmosférou, od Coca-Cola kamiónov až po lokálnu Kofolu.
Jaroslav Chrapko a Andrea Caltíková hovoria o Dedolese. Ako zvládli strmý vzostup, pád a náročnú reštrukturalizáciu. Dozviete sa, prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná, a ako prebieha záchrana firmy v kríze.
Iva Menclová, marketingová manažérka T-Mobile Česko, prezrádza, ako značka kombinuje lokálne hodnoty s globálnou víziou a prečo je pre Čechov dôležité byť "mezi svými."
Anka Sabolová a Naďa Kacera v tejto epizóde odkrývajú, čo robí stratégiu skutočne efektívnou – od jasnej štruktúry až po unikátne schopnosti stratéga. Diskutujú, prečo nestačí mať stratégiu len v hlave majiteľa a aké otázky si podnikateľ musí položiť pri výbere strategického partnera. Vyvracajú mýty o stratégii a vysvetľujú, ako môže byť rozhodujúcim nástrojom pre úspech značky.