Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

300 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

220 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

4

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

Kotler v praxi 16. diel – komunikácia vs. komunikačný mix

V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi komunikačného mixu, vysvetľujeme si, aké kroky by mali predchádzať tvorbe marketingovej komunikácie a približujeme si metódy zostavovania komunikačného rozpočtu.

Hosť podcastu

Kotler v praxi 15. diel – podstata maloobchodu vs. veľkoobchodu

V podcaste si približujeme podstatu, význam a úlohy maloobchodu a veľkoobchodu v distribučnom kanáli. V podcaste spomíname aj hlavné typy maloobchodníkov a veľkoobchodníkov a to, ako sa v biznise rozhodujú.

Hosť podcastu

Kotler v praxi 14. diel – základná teória distribúcie

V podcaste si vysvetľujeme, čo je to odbytový kanál, aké druhy poznáme a aké funkcie plnia jednotliví členovia odbytových kanálov.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Kotler v praxi 13.diel - 9 cenových stratégií

V podcaste vás zoznamujeme s hlavnými stratégiami tvorby cien nových produktov a s maticou kvalita/cena 9 cenových stratégií pre imitujúce produkty. Okrem toho vysvetľujeme aj to, čo je to cenový bod, aké zľavy sa dajú zvažovať a prečo je lepšie rozmýšľať nad odmenou ako nad zľavou.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 12. diel – Životný cyklus produktu

V podcaste si vysvetľujeme, ako Kotler živtoný cyklus produktu definoval. Na praktických ukážkach si objasňujeme čo sa dá v jednotlivých fázach robiť a ako vlastne trh s produktami funguje.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 1. diel - 5 koncepcií marketingového riadenia

V prvej epizóde Kotler v praxi si povieme, akých 5 princípov prístupu k marketingu poznáme a prečo hovoríme o marketingovom riadení a nie len o marketingu.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 2. diel - Marketing a jeho úloha v rozvoji podniku

Prejdeme si ciele marketingového systému a aké existujú potreby a druhy plánov. Vysvetlíme si tiež pojmy ako poslanie a vízia.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 3. diel - Aké sú možnosti rastu podniku

V tejto epizóde vám poradíme, ako pracovať s BCG maticou rastu a podielu a ako nájsť priestor na to, aby podnik rástol.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 4. DIEL - Zákazník v centre pozornosti

Téma, ktorú v tomto podcaste rozoberáme je Marketingový manažment. Tento pojem znie síce veľmi teoreticky a abstraktne, v princípe sa ním však riadia všetky podniky, ktoré majú v centre svojej akejkoľvek činnosti zákazníka. A podľa nás je to základná „mantra“ marketingu. V podcaste vysvetľujeme, aký je jeho proces a z čoho sa skladá.

Hosť podcastu

KOTLER V PRAXI 5. DIEL - Čo je spotrebiteľské správanie

V minulom podcaste Kotler v praxi sme sa naučili, že zákazník je v centre nášho záujmu. V tomto podcaste nadväzujeme na túto tému a rozprávame sa o samotnom spotrebiteľovi, spotrebiteľskom trhu a o nákupnom správaní spotrebiteľa.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“