Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
V podcaste si približujeme posledné P z Kotlerového marketingového mixu, ktorým je komunikácia. Zoznamujeme sa so 4 nástrojmi komunikačného mixu, vysvetľujeme si, aké kroky by mali predchádzať tvorbe marketingovej komunikácie a približujeme si metódy zostavovania komunikačného rozpočtu.
V podcaste si približujeme podstatu, význam a úlohy maloobchodu a veľkoobchodu v distribučnom kanáli. V podcaste spomíname aj hlavné typy maloobchodníkov a veľkoobchodníkov a to, ako sa v biznise rozhodujú.
V podcaste si vysvetľujeme, čo je to odbytový kanál, aké druhy poznáme a aké funkcie plnia jednotliví členovia odbytových kanálov.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
V podcaste vás zoznamujeme s hlavnými stratégiami tvorby cien nových produktov a s maticou kvalita/cena 9 cenových stratégií pre imitujúce produkty. Okrem toho vysvetľujeme aj to, čo je to cenový bod, aké zľavy sa dajú zvažovať a prečo je lepšie rozmýšľať nad odmenou ako nad zľavou.
V podcaste si vysvetľujeme, ako Kotler živtoný cyklus produktu definoval. Na praktických ukážkach si objasňujeme čo sa dá v jednotlivých fázach robiť a ako vlastne trh s produktami funguje.
V prvej epizóde Kotler v praxi si povieme, akých 5 princípov prístupu k marketingu poznáme a prečo hovoríme o marketingovom riadení a nie len o marketingu.
Prejdeme si ciele marketingového systému a aké existujú potreby a druhy plánov. Vysvetlíme si tiež pojmy ako poslanie a vízia.
V tejto epizóde vám poradíme, ako pracovať s BCG maticou rastu a podielu a ako nájsť priestor na to, aby podnik rástol.
Téma, ktorú v tomto podcaste rozoberáme je Marketingový manažment. Tento pojem znie síce veľmi teoreticky a abstraktne, v princípe sa ním však riadia všetky podniky, ktoré majú v centre svojej akejkoľvek činnosti zákazníka. A podľa nás je to základná „mantra“ marketingu. V podcaste vysvetľujeme, aký je jeho proces a z čoho sa skladá.
V minulom podcaste Kotler v praxi sme sa naučili, že zákazník je v centre nášho záujmu. V tomto podcaste nadväzujeme na túto tému a rozprávame sa o samotnom spotrebiteľovi, spotrebiteľskom trhu a o nákupnom správaní spotrebiteľa.