Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

300 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

220 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

4

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

"Pre viac ďakujem" od Balónikový svet

Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.

Hosť podcastu

Proces formovania biznis marketingovej stratégie

Rozhovor pre Podnicast s Peťom Chodelkom o procese tvorby biznis marketingovej stratégie, spolu s prezentovaním tvorby na reálnom príklade.

Hosť podcastu

Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice

V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Dynamický pricing: Stratégie pre zvýšenie ziskovosti e-shopu

V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.

Hosť podcastu

Aký je rozdiel medzi vizuálnou identitou za 1 000 € v. 10 000 €?

Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.

Hosť podcastu

Bepon - Ako udržať krok s dobou, keď ste tradičná značka?

Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.

Hosť podcastu

Chcete mať súhru 4P & značky a zistiť, ako to robí Coca-Cola?

Témou rozhovoru sú marketingové 4P a ich prepojenie na značku.

Hosť podcastu

BioRuža - Prečo firmy podceňujú distribúciu?

Rozhovor o distribúcií a marketingovej stratégií značky BioRuža.

Hosť podcastu

DiXi - Môžu konzervatívni zákazníci ovplyvniť redizajn značky?

Rozhovor o tom, ako sa značke DiXi podarilo stať najpredávanejšou značkou roka medzi šampónmi.

Hosť podcastu

JANKIV - Prečo sme začali predávať emóciu namiesto produktu?

Zakladatelia značky Jankiv nám prezrádzajú príbeh, ako sa im ešte len zo zárodku myšlienky podarilo vybudovať stabilnú značku, ktorej obrat každým dňom rastie.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“