Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Michal Kompan nám do hĺbky predstavuje nástroj umelej inteligencie Chat GPT a prezrádza nám, ako funguje.
Jana Tomas známa aj ako janatini nám v rozhovore prezrádza, ako sa dostala od influencerstva ku vlastnej značke.
Príbeh o značke, ktorú založili študenti, je dôkazom toho, že vek nezohráva rolu v úspechu značky.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Nina Weisslechner nám, ako dizajnérka a výtvarníčka vysvetľuje, ako by mala vyzerať dobrá vizuálna identita.
Monika Kľusková z Muzikeru nám z vlastnej praxe odhaľuje, ako na rebranding značky.
Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť.
Rozhovor s Jánom Müllerom o tom, ako sa im podarilo dostať od nápadu k veľkej holdingovej spoločnosti.
Témou rozhovoru sú dáta, ktoré sú veľmi dôležité na to, aby sme vedeli riadiť marketing a aj obchod vo všetkých rozhodovacích fázach spotrebiteľa.
Témou rozhovoru sú významné míľniky, ktoré značka Bepon vo svojej histórii pôsobenia dokázala a stala sa tak celoslovenským brandom.
Témou rozhovoru je komunikácia a ako pristupovať k marketingu, keď cieľom nie je predaj.