Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov

Tomáš Halgaš patrí medzi najinšpiratívnejších Slovákov v zahraničnom biznise. V rozhovore prezradil, čo mu dalo štúdium na Oxforde, ako sa rodil miliónový deal s Twitterom a prečo verí, že budúcnosť softvéru patrí každému – nie len programátorom. Zistíte aj, ako funguje jeho AI platforma Sutro, ktorá za pár minút vytvorí vlastnú appku, a prečo sa rozhodol podnikať z Dubaja – krajiny, kde sa (takmer) neplatia dane.

Budovanie a odovzdávanie rodinnej firmy je plné emócií, konfliktov, ale aj príležitostí. V epizóde odhalíme 6 skrytých sabotérov, ktorí ohrozujú rast rodinných podnikov – od nejasnej vízie, cez chýbajúci plán nástupníctva, až po emocionálne rozhodnutia namiesto racionálnych. Vysvetlíme, prečo nestačí mať len dobrý produkt, ale je kľúčové budovať značku, jednotné PR a marketingovú stratégiu.

Rebrand nie je iba o zmene loga. Je o zmene myslenia, stratégie a smerovania celej firmy. Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS, otvorene hovorí o tom, ako 30-ročná firma prešla transformáciou vďaka strategickej spolupráci s Levosphere. Vypočujte si, čo znamená krása napredovania v praxi a prečo je odvaha prizvať externého partnera kľúčom k skutočnej zmene.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

S Máriou Auxtovou (Shoptet), Ivanom Cingelom (CREATIVE sites) a Jakubom Jarabicom (Blueweb, Upterdam, Venalio) rozoberáme výsledky najväčšieho slovenského e-commerce prieskumu z roku 2024 - finančné ukazovatele, marketing, značku aj expanziu e-shopov. Preberáme, prečo mnohé e-shopy stále zápasia s nízkou finančnou gramotnosťou, aký dopad majú nové legislatívne opatrenia a ako moderné technológie a kombinácia online a offline predaja menia trh. Zistite, čo vás čaká v novom, ešte rozsiahlejšom prieskume v júli 2025 a ako na základe dát rásť efektívnejšie.

Expert na Canvu David Svoboda prezradí, ako tento grafický nástroj mení spôsob komunikácie, tvorby a prezentácie. Prečo je Canva ideálna pre začiatočníkov aj profíkov, čo všetko sa v nej dá vytvoriť a kde sú jej limity. Dozviete sa aj, ako fungujú licencie, AI funkcie a ako si pomocou Canvy vybudovať rozpoznateľnú značku.

Značka Linki, SEO komunita a zákulisie linkbuildingu. So Zdeňkom Dvořákom sa rozprávame o tom, čo naozaj funguje pri budovaní spätných odkazov, kedy sa do toho pustiť a prečo je linkbuilding forma online networkingu.

V epizóde sa ponoríme do sveta značky PLOOM, ktorá prináša inovatívny prístup k tabakovým výrobkom. Marketingová expertka Lýdia Valentová nám prezradí, ako sa PLOOM odlišuje od tradičných značiek, aké marketingové stratégie využívajú a ako sa vyrovnávajú s prísnymi reguláciami. Dozviete sa aj o ich CSR projektoch na Slovensku a spolupráci s umelcami, ktoré dávajú značke unikátny charakter.

V špeciálnej epizóde nahranej naživo z predstavenia značky GUDVIO sa dozviete, ako vzniká značka od nuly, prečo je stratégia kľúčová a kedy klient cíti, že „je to ono“.

Jaroslav Chrapko a Andrea Caltíková hovoria o Dedolese. Ako zvládli strmý vzostup, pád a náročnú reštrukturalizáciu. Dozviete sa, prečo je kombinácia performance reklamy a budovania značky náročná, a ako prebieha záchrana firmy v kríze.

Iva Menclová, marketingová manažérka T-Mobile Česko, prezrádza, ako značka kombinuje lokálne hodnoty s globálnou víziou a prečo je pre Čechov dôležité byť "mezi svými."