Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Rozhovor s Honzom Mayerom, Managing Directorom v CZ a SK Heureka Group o e-commerce, aktuálnom stave a prežití e-shopov na vysoko saturovanom trhu.
Rozhovor s LinkedIn kolotočármi, Michal Ukropec a Michal Gula, technologickí nadšenci a tvorcovia digitálnych dvojčiat. Dávajú nám praktické rady pre biznis úspech na LinkedIn.
V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor s autorkou knihy Umenie podnikať, Simonou Kubán a podnikateľkou Táňou Ondrejkovou nielen o tom, ako vznikala táto kniha a prečo zvolili takýto názov. Ale aj o tom, ako skĺbiť osobný život s podnikaním.
Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon hovorí o revolučnom rebrandingu značky a o tom, čo bolo hnacím motorom k tomuto rozhodnutiu.
Jakub (Kuko) Mazan, CEO marketingovej agentúry Zaraguza hovorí o slovenskej scéne reklamných agentúr bez prikrášlenia. Ale aj o jeho ceste k vedeniu tejto agentúry.
Rozhovor o tvorbe, spolupráci na Biznis Marketingovej Stratégii™ a samotnej implementácii s majiteľom 101 Drogérie Matejom Krajčíkom a CMO Marekom Koštrnom.
Rozhovor o kľúčových momentoch, ktoré posunuli značku zo zľavového portálu na zážitkovú a inšpiratívnu značku.
Margarita nám vysvetľuje, ako pristupujú české firmy k budovaniu svojej značky a v čom sa líšia od slovenských firiem.