Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

300 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

220 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

4

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

"Pre viac ďakujem" od Balónikový svet

Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.

Hosť podcastu

Danone Nutricia: Spojenie kreativity a regulácií v medical marketingu

Monika Žiláková, odborníčka v medical marketingu a Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku v spoločnosti Danone Nutricia, nás prevedie svetom špeciálnej výživy. V epizóde sa dozviete o fungovaní medical marketingu, dôležitosti edukácie pre odborníkov a rodičov a o prispôsobení marketingovej stratégie rôznym cieľovým skupinám.

Hosť podcastu

Planeo: Digitálna transformácia a osvieženie značky

Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Heureka: Prečo váš e-shop potrebuje viac než len PPC reklamu?

Rozhovor s Honzom Mayerom, Managing Directorom v CZ a SK Heureka Group o e-commerce, aktuálnom stave a prežití e-shopov na vysoko saturovanom trhu.

Hosť podcastu

LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie

Rozhovor s LinkedIn kolotočármi, Michal Ukropec a Michal Gula, technologickí nadšenci a tvorcovia digitálnych dvojčiat. Dávajú nám praktické rady pre biznis úspech na LinkedIn.

Hosť podcastu

Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice

V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.

Hosť podcastu

Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov

Rozhovor s autorkou knihy Umenie podnikať, Simonou Kubán a podnikateľkou Táňou Ondrejkovou nielen o tom, ako vznikala táto kniha a prečo zvolili takýto názov. Ale aj o tom, ako skĺbiť osobný život s podnikaním.

Hosť podcastu

Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu

Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.

Hosť podcastu

Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy

Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon hovorí o revolučnom rebrandingu značky a o tom, čo bolo hnacím motorom k tomuto rozhodnutiu.

Hosť podcastu

Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia

Jakub (Kuko) Mazan, CEO marketingovej agentúry Zaraguza hovorí o slovenskej scéne reklamných agentúr bez prikrášlenia. Ale aj o jeho ceste k vedeniu tejto agentúry.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“