Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Jindřich Fáborský hovorí o svojom prístupe k práci i stretnutí s marketingovými velikánmi Markom Ritsonom a Byronom Sharpom. Zdieľa tiež svoj názor na marketing, AI a význam stratégií pre malé firmy, ktoré často fungujú intuitívne bez jasnej stratégie.
Anka a Naďa rozoberajú positioning značiek. Vysvetľujú, čo positioning znamená, prečo nestačí len "jedna veta" a ako správne nastavenie môže ovplyvniť úspech značky.
V špeciálnej epizóde nahranej naživo z predstavenia značky GUDVIO sa dozviete, ako vzniká značka od nuly, prečo je stratégia kľúčová a kedy klient cíti, že „je to ono“.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Keď predávate, nepredávate len produkt – predávate príležitosť, ktorá so sebou nesie emócie a hodnoty. Zistite, ako značky budujú hodnotu cez koncept Brand Momentum.
Anka Sabolová a Naďa Kacera v tejto epizóde odkrývajú, čo robí stratégiu skutočne efektívnou – od jasnej štruktúry až po unikátne schopnosti stratéga. Diskutujú, prečo nestačí mať stratégiu len v hlave majiteľa a aké otázky si podnikateľ musí položiť pri výbere strategického partnera. Vyvracajú mýty o stratégii a vysvetľujú, ako môže byť rozhodujúcim nástrojom pre úspech značky.
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.
Monika Žiláková, odborníčka v medical marketingu a Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku v spoločnosti Danone Nutricia, nás prevedie svetom špeciálnej výživy. V epizóde sa dozviete o fungovaní medical marketingu, dôležitosti edukácie pre odborníkov a rodičov a o prispôsobení marketingovej stratégie rôznym cieľovým skupinám.
Rozhovor s Rasťom Kiavčinom, obsahovým stratégom, nielen o tom, ako tvoriť obsah, ktorý zaujme, ale aj o zmenách a výzvach Instagramu pre tvorcov.
Rozhovor pre Podnicast s Peťom Chodelkom o procese tvorby biznis marketingovej stratégie, spolu s prezentovaním tvorby na reálnom príklade.