Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Spoločne sme sa v rozhovore ponorili do vysoko saturovaného sveta spotrebnej elektroniky.
Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.
Rozprávali sme sa o tom, prečo aj SEO potrebuje svoju stratégiu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Rozhovor o svete rodinných podnikoch - ich fungovaniu, nástupníctvu, ale aj marketingu, ktorý je častokrát v rodinných podnikoch výbušninou.
Rozhovor o značke Pelikán a jej ceste až na vrchol segmentu a o investičných skúsenostiach Tatiany Ondrejkovej zo show Jama Levova.
Pomôžeme vám lepšie porozmumieť číslam. Dozviete sa, na čo všetko treba myslieť pri cenotvorbe a tvorbe biznis plánu.
Spoločne sme sa rozprávali o mladých marketéroch a o tom čo im vzdelávací systém na Slovensku môže ponúknuť.
O budovaní reputácie krajiny sme sa rozprávali so Zuzanou Mikulášovou, výkonnou riaditeľkou OZ Brand Slovensko.
Témou rozhovoru je brand equity, teda hodnota značky. Taktiež aj zistenia zo štúdie Brand Z, v ktorej sa skúmalo to, čo odlišuje úspešnejšie značky od menej úspešných.
Anka a Naďa boli hostkami v podcaste OK 360º, ktorý tvorí magazín Stratégie. O čom inom by sa mali rozprávať v podcaste o komunikácii, ak nie práve o nej.