Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?

Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.

300 000 +

vypočutí podcastov

800 +

poslucháčov týždenne

220 +

praktických a vzdelávacích rozhovorov

4

nové podcasty mesačne

4

roky vydávania podcastov

Hosť podcastu

Buzzworld: Spoločné poslanie tvorby marketingových podcastov

V epizóde sme sa rozprávali aj o tom, ako svedomito sa chalani pripravujú na nahrávania a čo vďaka ich podcastu chcú dosiahnuť v marketingovom svete.

Hosť podcastu

Ako predávať, keď sa 95% nákupných rozhodnutí deje podvedome?

Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.

Hosť podcastu

Ako vás 4A SEO stratégie dostane na prvé priečky v Google?

Rozprávali sme sa o tom, prečo aj SEO potrebuje svoju stratégiu.

Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?

Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.

Hosť podcastu

Ako zabezpečiť, aby váš biznis prinášal väčší zisk?

Ciest k zvýšeniu zisku je viacero. Ideálne je sa na ceste k nemu na chvíľu zastaviť.

Hosť podcastu

Ako dostať silu do textov vďaka brandwritingu?

Spoločne sme sa rozprávali o tom, prečo je dôležité venovať sa slovu v marketingu a prečo nepísať texty len intuitívne.

Hosť podcastu

Je kreatíva nevyhnutná pre úspech značky?

Rozprávame sa o kreatíve v komunikačnej stratégii a o tom, aký prínos dokáže značke urobiť.

Hosť podcastu

Ako vydržať a tvoriť dlhodobo?

Vymenili sme si gardé! Andrej Csino nás spovedá o pozadí tvorby našich podcastov.

Hosť podcastu

Ktorá generácia nemá našu pozornosť, ale má peniaze?

Martin Marko z agentúry Silwer nám v podcaste odhaľuje trhový potenciál vekovej skupiny 50+aj to, ako a prečo by ho aj vaša značka mala využiť.

Hosť podcastu

Kde končí intuícia a začínajú dáta v marketingu?

Témou rozhovoru sú dáta, ktoré sú veľmi dôležité na to, aby sme vedeli riadiť marketing a aj obchod vo všetkých rozhodovacích fázach spotrebiteľa.

Hosť podcastu

Viete, ako sa robí marketing inštitúcií vo verejnej správe?

Témou rozhovoru je komunikácia a ako pristupovať k marketingu, keď cieľom nie je predaj.

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Chcem veľmi pekne poďakovať za to, čomu sa venujete. Momentálne mi neskutočne pomáhajú vaše podcasty Kotler v praxi – popri učení sa na skúšky. Aj pomimo skúškového je naozaj veľmi inšpiratívne počúvať príbehy podnikateľov, poprepletané marketingom. Prajem veľa šťastia, je to superské!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Pracujem na svojom marketingu a popritom vás počúvam. Robíte to skvelo, nenásilne a veľmi profesionálne. Viete dokonalo vytvoriť dôveru vo vás. Je mojím snom raz s vami pracovať, tak verím, že príde aj ten moment. Dovtedy želám všetko dobré a samých skvelých klientov!“

Ikona človeka
Ikona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdyIkona hviezdy

„Veľmi rada počúvam vaše podcasty. Účinkujúci sú veľmi zaujímaví ľudia a vy používate veľmi praktické otázky, ktoré sú pekne, systematicky kladené. Prajem vám všetko dobré v pracovnom aj súkromnom živote.“