Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.
Monika Žiláková, odborníčka v medical marketingu a Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku v spoločnosti Danone Nutricia, nás prevedie svetom špeciálnej výživy. V epizóde sa dozviete o fungovaní medical marketingu, dôležitosti edukácie pre odborníkov a rodičov a o prispôsobení marketingovej stratégie rôznym cieľovým skupinám.
Rozhovor s LinkedIn kolotočármi, Michal Ukropec a Michal Gula, technologickí nadšenci a tvorcovia digitálnych dvojčiat. Dávajú nám praktické rady pre biznis úspech na LinkedIn.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
V epizóde sa rozprávame s Richardom Němcom, CEO spoločnosti Vision Thing, o revolúcii v outdoorovej reklame.
Rozhovor o rozdieloch medzi ESG a CSR, prečo sú dôležité pre moderné podnikanie a ako ich implementovať na zlepšenie udržateľnosti a zodpovednosti vašej firmy.
Rozhovor o digitálnom marketingu, trendoch a zmenách s Vítom Zima, ktorý vedie digitálny marketingový tím v Imperial Brand PLC.
Peter prezrádza, aký je rozdiel v tvorbe kampaní v online vs. offline a čo všetko si potrebujete zodpovedať pri tvorbe kreatívnej kampane.
PR nie sú len články v médiách, je to oveľa širšie. Čo všetko patrí pod PR a ako s ním pracovať, aby ste mali s verejnosťou dobré vzťahy, prezrádza Gabriel Tóth.
V epizóde sme sa rozprávali aj o tom, ako svedomito sa chalani pripravujú na nahrávania a čo vďaka ich podcastu chcú dosiahnuť v marketingovom svete.
Vedeli ste, že 95% nákupných rozhodnutí sa deje práve v podvedomí? Vojtěch nám prezrádza, ako zistiť zákaznícke potreby, aj keď sa dejú v podvedomí a ako nám vedia dáta pomôcť pri budovaní značky.