Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy prinášajú radosť a kedy nás naopak zahlcujú. Jaroslav Janíček vysvetľuje, ako e-shopy využívajú zľavy na retenciu, aké stratégie volia a prečo môže byť cenová špirála pre dlhodobú ziskovosť riziková.
Michaela Kralovičová, CEO spoločnosti Infinity Standard a Infinity Forwarding. Má viac ako desať rokov skúseností v zahraničnom obchode a logistike. Dozviete sa, ako znalosť čínskej kultúry a jazyka ovplyvňuje úspech podnikania s Áziou, aké sú riziká obchodovania bez jazykových zručností a osvedčené tipy na prekonávanie problémov pri dovoze tovaru z Číny.
Rozprávame sa s Jánom Brejchom, CMO značky VAFO, o tom, ako rodinná firma s 30-ročnou históriou vyrástla na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá. VAFO dnes riadi portfólio viac než 15 značiek na 80 trhoch, pričom ich úspech stojí na kvalite produktov a konzistentnej marketingovej stratégii.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.
V epizóde sa rozprávame o tom, čo to dynamický pricing je a čo do vášho biznisu môže priniesť.
Pomôžeme vám lepšie porozmumieť číslam. Dozviete sa, na čo všetko treba myslieť pri cenotvorbe a tvorbe biznis plánu.
Rozprávame sa o tom, ako sa postupne presúva bohatstvo do rúk žien.
Témou rozhovoru je obchodovanie a to, prečo je dobré mať v tíme vzdelaného (externého) obchodného zástupcu.
Rozhovor o distribúcií a marketingovej stratégií značky BioRuža.
Štefan Polgári nám vysvetľuje, čo znamená affiliate marketing, ako to celé funguje a ako dokáže pomôcť biznisu.