Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Rebrand nie je iba o zmene loga. Je o zmene myslenia, stratégie a smerovania celej firmy. Gabriela Trpišová, marketingová riaditeľka KROS, otvorene hovorí o tom, ako 30-ročná firma prešla transformáciou vďaka strategickej spolupráci s Levosphere. Vypočujte si, čo znamená krása napredovania v praxi a prečo je odvaha prizvať externého partnera kľúčom k skutočnej zmene.
Inovácia nie je nápad. Je to proces, stratégia a predovšetkým odvaha spýtať sa trhu, čo skutočne potrebuje. V tejto epizóde Anka s Naďou vysvetlia, že mať nápad je skvelé, no ak chýba správne načasovanie, zmysel a stratégia, nie je to postačujúce. Prejdú od Coca-Coly Bläk cez Nike až po slovenské značky, ktoré rástli vďaka správne uchopenej inovácii. Menej nadšenia prináša niekedy viac úspechu!
Jindřich Fáborský hovorí o svojom prístupe k práci i stretnutí s marketingovými velikánmi Markom Ritsonom a Byronom Sharpom. Zdieľa tiež svoj názor na marketing, AI a význam stratégií pre malé firmy, ktoré často fungujú intuitívne bez jasnej stratégie.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Lucie Audi, spoluzakladateľka Holky z Marketingu a Holky z byznysu, zdieľa príbeh premeny komunity na vzdelávaciu platformu s tisíckami členiek a členov.
Rozprávame sa s Jánom Brejchom, CMO značky VAFO, o tom, ako rodinná firma s 30-ročnou históriou vyrástla na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá. VAFO dnes riadi portfólio viac než 15 značiek na 80 trhoch, pričom ich úspech stojí na kvalite produktov a konzistentnej marketingovej stratégii.
Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.
Rozhovor s autorkou knihy Umenie podnikať, Simonou Kubán a podnikateľkou Táňou Ondrejkovou nielen o tom, ako vznikala táto kniha a prečo zvolili takýto názov. Ale aj o tom, ako skĺbiť osobný život s podnikaním.
Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon hovorí o revolučnom rebrandingu značky a o tom, čo bolo hnacím motorom k tomuto rozhodnutiu.