Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Lucie Audi, spoluzakladateľka Holky z Marketingu a Holky z byznysu, zdieľa príbeh premeny komunity na vzdelávaciu platformu s tisíckami členiek a členov.
Rozprávame sa s Jánom Brejchom, CMO značky VAFO, o tom, ako rodinná firma s 30-ročnou históriou vyrástla na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá. VAFO dnes riadi portfólio viac než 15 značiek na 80 trhoch, pričom ich úspech stojí na kvalite produktov a konzistentnej marketingovej stratégii.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.
Rozhovor s autorkou knihy Umenie podnikať, Simonou Kubán a podnikateľkou Táňou Ondrejkovou nielen o tom, ako vznikala táto kniha a prečo zvolili takýto názov. Ale aj o tom, ako skĺbiť osobný život s podnikaním.
Rozhovor s Michalom Meškom, lídrom Martinusu o tom, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prsperujúcu značku. Diskutujeme o hodnotách, ktoré sú základom ich stratégie, a o tom, prečo sú také kľúčové pre ich úspech.
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon hovorí o revolučnom rebrandingu značky a o tom, čo bolo hnacím motorom k tomuto rozhodnutiu.
Rozhovor o tvorbe, spolupráci na Biznis Marketingovej Stratégii™ a samotnej implementácii s majiteľom 101 Drogérie Matejom Krajčíkom a CMO Marekom Koštrnom.
Rozhovor o kľúčových momentoch, ktoré posunuli značku zo zľavového portálu na zážitkovú a inšpiratívnu značku.
Peter Hajduček nám v podcaste rozpráva, ako sa mu podarilo zo značky Footshop spraviť ikonickú streetweatovú značku, ktorá sa stala najsledovanejšou firmou na sociálnych sieťach v Česku.