rokov skúseností v marketingu
spokojných klientov
hodín strávených pri klientskych stratégiách
stratégov v tíme
„Ako nastavím svoj biznis tak, aby bol pre zákazníkov zmysluplný a prinášal výsledky?“
Odpoveďou je marketingová stratégia. Biznis Marketingová Stratégia™ je naše know-how a vaša investícia do biznisu. Vytvoríme pre vás funkčný biznis-marketingový model na základe marketingových 4P (produkt, cena, distribúcia, komunikácia). Využívame v ňom prístup holistickej marketingovej koncepcie, v rámci ktorej je každá časť biznisu podstatná, pretože ovplyvňuje celok. Ako nadstavbu v rámci modulu Biznis Marketingová Stratégia™ nastavíme Signifikantnú Stratégiu Značky™, ktorá vás zviditeľní a odlíši na trhu a pomenuje pridanú hodnotu vašej značky. Vylepšíme váš spôsob fungovania v súlade s vaším biznis modelom.
Výsledkom je vaša nová hodnotová biznis-marketingová realita.
CHCEM BIZNIS MARKETINGOVÚ STRATÉGIU™01
Analýza je úplný základ pre nastavenie dobrej Biznis Marketingovej Stratégie™ a vedomého marketingového riadenia spoločnosti.
02
Vytvoríme pre vás funkčný biznis-marketingový model na základe marketingových 4P.
03
Pripravíme vám unikátnu značku tak, aby sa stala jedinečnou, zapamätateľnou a aby sa k nej zákazník vždy rád vracal.
„Dokáže mi niekto kvalitne a pravidelne radiť, ako robiť môjmu biznisu dobrý marketing?“
V rámci konzultácie dokážeme pochopiť vaše potreby a zvážiť cestu, ako ich naplniť, ale nedokážeme ich vyriešiť. Ak sa chcete poradiť, čo by bolo najlepšie pre váš biznis, konzultácia je vhodná voľba. Mentoring ponúkame pre tých, ktorí sú pripravení si Biznis Marketingovú Stratégiu™ časovo a mentálne „odmakať“ sami. Pod vedením skúseného senior marketingového stratéga z Levosphere sa naučíte postup, ako sa tvorí Biznis Marketingová Stratégia™.
Pomenujeme vaše marketingové potreby, zvážime možnosti, ako ich naplniť.
Pre tých, ktorí sú pripravení si BMS™ časovo a mentálne „odmakať“ sami pod vedením senior stratéga z Levosphere®.
„Kde sa môžem učiť z marketingových príbehov reálnych podnikateľov?“
Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku.
Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy prinášajú radosť a kedy nás naopak zahlcujú. Jaroslav Janíček vysvetľuje, ako e-shopy využívajú zľavy na retenciu, aké stratégie volia a prečo môže byť cenová špirála pre dlhodobú ziskovosť riziková.
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Lucie Audi, spoluzakladateľka Holky z Marketingu a Holky z byznysu, zdieľa príbeh premeny komunity na vzdelávaciu platformu s tisíckami členiek a členov.
„O sile značky som už počul. Ako značku nastaviť a využiť v prospech biznisu?“
Jedine kvalitná stratégia vám zodpovie, ako na to. Značka nie je produkt a produkt nie je značka. Ak vnímate tento rozdiel, pustite sa do jej rozvíjania. Odlišná a zmysluplná značka sa dokáže stať súčasťou života vášho spotrebiteľa a získavať stálu pozornosť aj v náročných transformačných obdobiach. Základom nášho prístupu je dôkladná analýza konkurenčného prostredia, zákazníka a vášho „talentu spoločnosti“.
CHCEM ZMYSLUPLNÚ ZNAČKU„Mám pocit, že niečo v mojom podnikaní nie je dobre nastavené. Ako zistím, čo to je?“
Na túto otázku vám odpovie audit. Je to riadený hĺbkový analytický proces, ktorý vždy realizujú externé subjekty, pretože to vyplýva z jeho podstaty. Marketingový audit musí byť objektívny.
Prejdeme si v ňom všetky súčasti biznisu, ktoré ovplyvňujú vaše obchodno-marketingové výsledky. Pozeráme sa na váš biznis v kontexte makroprostredia, odvetvia, konkurencie, marketingového 4P (produkt, cenotvorba, distribúcia, komunikácia) a systému značky. Definujeme nefunkčné súčasti a pomenujeme vaše nevyužité príležitosti. Pomáhame vám nájsť to, čo nevidíte. Po marketingovom audite je klient informovaný a vie, čo by mal v biznise robiť inak.
Silné značky prechádzajú marketingovým auditom pravidelne, je to súčasť ich úspechu.
CHCEM BIZNIS-MARKETINGOVÝ AUDIT„Viem, čo chcem predávať, ale ako tomu zvoliť dobrý a predajný názov?“
Tvorba názvu značky má svoje zákonitosti. Je to riadený marketingovo-kreatívny proces, ktorý by mal zohľadňovať „dušu“ spoločnosti, s výhľadom do budúcnosti.
V súčasnej online dobe má svoje technické špecifiká. V záujme odlíšenia sa na trhu a budovania trvalej hodnoty značky by mal zohľadňovať aj právne náležitosti. To je veľa podmienok, ktoré sa po kreatívnom procese vynárajú, a treba ich riešiť. Vieme, ako na to, aby vaša značka niesla meno, ktoré vám prinesie výsledky. V celom procese ste najdôležitejšou súčasťou, pretože meno sa musí páčiť predovšetkým vám.
CHCEM NAMING„Chcem naladiť svoj tím na spoločné myslenie, aby cítili značku rovnako. Ako na to?“
V tíme je vítaná diverzita, ale v rámci tvorby značky je potrebný konsenzus. Značka je vždy jedna „osobnosť“ a v marketingu musí zostať konzistentná. Odpoveďou môže byť aj náš Brand Workshop.
Naučí vás, ako sa hravou formou dostať k porozumeniu značky v tíme. Tak, aby sa k nej mohol vyjadriť každý a aby sa našla tá najúspešnejšia možná cesta na prípravu Signifikantnej Stratégie Značky™. Takej, ktorá bude viditeľná, odlišná a cez positioning definuje jej pridanú hodnotu. Postavenie značky na trhu je dôležité budovať v hlave cieľovej skupiny. Potrebuje mať unikátnu verziu a získať si dôveru interného tímu.
CHCEM BRAND WORKSHOPMyslite na svoju značku nielen vtedy, keď od nej niečo potrebujete. Venujte sa jej, ako by to bol váš priateľ po celý čas, čo je s vami. Vybudujte váš spoločný vzťah na silných základoch. Ak ste spolu už dlhšie, pozrite sa, či nepotrebuje pomôcť, keďže aj vaše partnerstvo sa vyvíja. Ako na to? Pomôcť vám môže náš online kurz Aby značka ožila™.
4 moduly
jedna časť zdarma
13
lekcií
Konzultácia
konzultácia s tvorkyňami kurzu zdarma
Certifikát
certifikát o absolvovaní kurzu
„Viem, aká je moja značka, ale potrebujem to vizuálne vyjadriť. Koho osloviť?“
Aj na otázku brand identity vám odpovie marketingová stratégia. Len definované logo, fonty a farby vám už v dnešnej dobe na vizuálne budovanie značky nestačia. Iba stratégovia vám vedia vytvoriť takú vizuálnu identitu, aby korešpondovala so strategickými zámermi vašej značky.
Máte vyriešené všetky komunikačné body, v ktorých sa vaša značka stretáva so spotrebiteľom? Potrebujete vizuálny systém, v rámci ktorého vám dizajnér vyrieši dennodennú produktovú a imidžovú komunikáciu značky. Práve na to slúži kľúčový vizuál, avšak ten sa nevenuje kampaniam. Ak ho máte, všetko ostatné už dokážete adaptovať.
ZISTI VIAC„Existuje nejaká kniha, ktorá mi zodpovie moje biznis-marketingové otázky?“
Vyskúšajte našu knihu Levosphere – Marketing v praxi.
ZISTI VIAC Ak máte vášeň pre marketing, naša kniha Levosphere – Marketing v praxi by vo vašej knižnici určite nemala chýbať. Pozostáva z našich 26 spracovaných inšpiratívnych podcastov s odborníkmi z oblasti marketingu, ktorých skúsenosti vás prinútia zamyslieť sa nad marketingom i podnikaním.
Jednotlivé kapitoly sme obohatili o naše osobné vstupy a venujú sa piatim okruhom v marketingu – stratégia, značka, komunikácia, obchod a marketing a pridali sme aj úspešné príbehy lokálnych značiek.