Odpoveďou môže byť náš Levosphere podcast – najpočúvanejší vzdelávací marketingový podcast na Slovensku. Naším cieľom je pomôcť firmám aj marketérom zorientovať sa v celom marketingovom spektre.
vypočutí podcastov
poslucháčov týždenne
praktických a vzdelávacích rozhovorov
nové podcasty mesačne
roky vydávania podcastov
Anka Sabolová a Naďa Kacera v tejto epizóde odkrývajú, čo robí stratégiu skutočne efektívnou – od jasnej štruktúry až po unikátne schopnosti stratéga. Diskutujú, prečo nestačí mať stratégiu len v hlave majiteľa a aké otázky si podnikateľ musí položiť pri výbere strategického partnera. Vyvracajú mýty o stratégii a vysvetľujú, ako môže byť rozhodujúcim nástrojom pre úspech značky.
Diskutujeme o tom, čo zľavy spôsobujú v našich hlavách, kedy prinášajú radosť a kedy nás naopak zahlcujú. Jaroslav Janíček vysvetľuje, ako e-shopy využívajú zľavy na retenciu, aké stratégie volia a prečo môže byť cenová špirála pre dlhodobú ziskovosť riziková.
Lukáš a Barborka Miklušákovci premenili nápad s balónmi na obľúbenú značku medzi celebritami. V Levosphere sme im vytvorili Biznis Marketingovú Stratégiu, ktorá im pomohla odlíšiť sa na trhu. Zistite, čo ich viedlo k rebrandingu a ako riešia výzvy cenotvorby v dekoráciách, ktoré prinášajú zákazníkom skutočnú hodnotu.
Riadite úspešnú značku, máte vedomosti a skúsenosti, o ktoré sa chcete podeliť, alebo jednoducho chcete dať o sebe vedieť?
Ozvite sa nám na [email protected] a radi vám priblížime možnosti hosťovania alebo reklamy v našom podcaste.
Lucie Audi, spoluzakladateľka Holky z Marketingu a Holky z byznysu, zdieľa príbeh premeny komunity na vzdelávaciu platformu s tisíckami členiek a členov.
Matej Valo, kreatívec a copywriter s viac ako 10-ročnou skúsenosťou, hovorí o tom, prečo je kreativita trénovateľná zručnosť, aké techniky pomáhajú pri vymýšľaní nápadov a ako prekonať strach z riskovania pri tvorbe kreatívnych konceptov.
Michaela Kralovičová, CEO spoločnosti Infinity Standard a Infinity Forwarding. Má viac ako desať rokov skúseností v zahraničnom obchode a logistike. Dozviete sa, ako znalosť čínskej kultúry a jazyka ovplyvňuje úspech podnikania s Áziou, aké sú riziká obchodovania bez jazykových zručností a osvedčené tipy na prekonávanie problémov pri dovoze tovaru z Číny.
Rozprávame sa s Jánom Brejchom, CMO značky VAFO, o tom, ako rodinná firma s 30-ročnou históriou vyrástla na globálneho lídra v krmivách pre domáce zvieratá. VAFO dnes riadi portfólio viac než 15 značiek na 80 trhoch, pričom ich úspech stojí na kvalite produktov a konzistentnej marketingovej stratégii.
Diskutujeme s Tomášom Mrkvičkom o jeho ceste k stratégii, úlohe komunikačného stratéga pri tvorbe kampaní a dôležitosti poznania zákazníka.
Monika Žiláková, odborníčka v medical marketingu a Specialized Nutrition Marketing Leader pre Českú a Slovenskú republiku v spoločnosti Danone Nutricia, nás prevedie svetom špeciálnej výživy. V epizóde sa dozviete o fungovaní medical marketingu, dôležitosti edukácie pre odborníkov a rodičov a o prispôsobení marketingovej stratégie rôznym cieľovým skupinám.
Dominik Dolejš, marketingový riaditeľ PLANEO, vysvetľuje ako spoločnosť prešla na omnichannel stratégiu počas pandémie a prečo bol rebranding kľúčovým krokom pre modernizáciu značky. Zároveň hovorí o dôležitosti silnej značky, ktorý dokáže oslabiť vplyv ceny v konkurenčnom segmente.